ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ: Α΄Β΄Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ: Α΄Β΄Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κατεβάστε το αρχείο σε μορφή pdf: Πηγή: Ψηφιακό...
ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Βιβλιο Μαθητή, Αρχαία Ιστορία Α’ Γυμνασίου Γενικός σκοπός διδασκαλίας της Ιστορίας είναι η ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης και της ιστορικής συνείδησης. Η ανάπτυξη ιστορικής σκέψης αφορά την κατανόηση των ιστορικών γεγονότων μέσα από την εξέταση αιτίων και...
ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ-ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΣΕ -ΤΕΟΣ -ΤΟΣ: ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΕΠΙΜΕΤΡΟ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Βιβλίο Μαθητή
Αρχαία Ελληνικά Β΄Γυμνασίου
Περιγραφή: Στη Β’ Γυμνασίου οι μαθητές έχουν ήδη διαμορφώσει μια στάση απέναντι στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και έχουν συνειδητοποιήσει την ενιαία μορφή της Ελληνικής. Οι μαθητές έχουν κατανοήσει ότι υπάρχουν πολλά κοινά σημεία μεταξύ της α.ε. και της ν.ε. σε επίπεδο λεξιλογικό-σημασιολογικό και μορφοσυντακτικό.
Σε αυτή την τάξη οι μαθητές εισάγονται σταδιακά σε μορφές και δομές της α.ε., όπως είναι οι υπόλοιπες εγκλίσεις εκτός της οριστικής (η οποία έχει ήδη διδαχθεί), οι ονοματικοί και οι επιρρηματικοί προσδιορισμοί κ.ά. Θεωρείται ότι έχουν αποκτήσει έναν βαθμό εξοικείωσης με το αρχαίο κείμενο και ότι το αντιμετωπίζουν, αν όχι με απόλυτη άνεση, τουλάχιστον με διάθεση να το «αποκωδικοποιήσουν» με συγκεκριμένη μέθοδο. Επίσης, για τα φαινόμενα ετυμολογίας, γραμματικής και σύνταξης πρέπει να έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο καλύτερος τρόπος να τα προσεγγίζουν είναι να μελετούν, όπου είναι δυνατόν, και τη σύγχρονη μορφή τους.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ Κατεβάστε το βιβλίο: Πηγή: Ψηφιακό Σχολείο του Υπουργείου Παιδείας...