Επιλέξτε Page

Άρθρα του Άρη Ιωαννίδη

Άρης ΙωαννίδηςΟ Άρης Ιωαννίδης γεννήθηκε το 1973 στο Βόλο. Το 1991 εισήχθη στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, απ’  όπου έλαβε το πτυχίο του το 1995. Από το 1996 ασχολήθηκε με ιδιαίτερα μαθήματα, ενώ από το 2006 διευθύνει το  «Φιλολογικό και Οικονομικό Φροντιστήριο», στο Βόλο με δύο εκπαιδευτήρια. Είναι Αντιπρόεδρος στον ΣΕΦΜΑ (Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών Μαγνησίας) και Σύμβουλος Εκπαιδευτικού Τμήματος του schooltime.gr σε θέματα φιλολογικού υλικού.

Επικοινωνία: τηλ. 24210 – 23227

Σχολικά βοηθήματαΕκπαιδευτικό υλικό
«Η πορεία προς τις Πανελλήνιες μέσα από τα μάτια ενός υποψηφίου» του Άρη Ιωαννίδη

«Η πορεία προς τις Πανελλήνιες μέσα από τα μάτια ενός υποψηφίου» του Άρη Ιωαννίδη

Καθημερινά, ερχόμενοι σ’ επαφή με νέους – νέες που πρόκειται να υποστούν τη δοκιμασία των Πανελληνίων Εξετάσεων, διακρίνουμε στο βλέμμα τους την ίδια αγωνία, τα ίδια ερωτήματα, την ίδια απορία, τον ίδιο φόβο… Έχουμε αναρωτηθεί, όμως, πως αντιμετωπίζουν αυτή την...

Διαβάστε Περισσότερα

«Σχολείο VS Φροντιστήριο» του Άρη Ιωαννίδη

«Σχολείο VS Φροντιστήριο»   Γράφει ο Άρης Ιωαννίδης Κανείς πιστεύω  δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι το φροντιστήριο – ως θεσμός πλέον – δεσπόζει τις τελευταίες δεκαετίες στα εκπαιδευτικά δρώμενα της χώρας μας. Μόνο της χώρας μας; Θα έλεγα όχι. Πρόκειται...

Διαβάστε Περισσότερα

«Η Λογοτεχνία ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα» του Άρη Ιωαννίδη

«Η Λογοτεχνία ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα»   Γράφει ο Άρης Ιωαννίδης Εδώ και 15 περίπου χρόνια το μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας έκανε θριαμβευτικά την είσοδό του, διαβαίνοντας τις πύλες των Πανελλαδικών εξετάσεων, δημιουργώντας πλήθος προσδοκιών,...

Διαβάστε Περισσότερα
«Ο τονισμός στην αρχαία ελληνική γλώσσα» του Άρη Ιωαννίδη

«Ο τονισμός στην αρχαία ελληνική γλώσσα» του Άρη Ιωαννίδη

Ο τονισμός στην αρχαία ελληνική γλώσσα Μια μικρή εισαγωγή: Ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές – κι όχι μόνο – που έρχονται σ’ επαφή με την αρχαία ελληνική γλώσσα είναι ο τονισμός… Για πολλούς δε δυσεπίλυτο πρόβλημα, για το οποίο δεν...

Διαβάστε Περισσότερα
Το Σύγχρονο Σχολείο

Το Σύγχρονο Σχολείο

Του Άρη Ιωαννίδη «Η εκπαίδευση σημαίνει σήμερα δαμάζω, εκπαιδεύω, εξημερώνω. Έχει μια και μόνο πολύ συγκεκριμένη ιδέα και θέληση, να κάνει τα παιδιά να συνηθίσουν στην υπακοή, να πιστεύουν και να σκέφτονται ακολουθώντας τα κοινωνικά δόγματα που επικρατούν. Δεν...

Διαβάστε Περισσότερα

«Το κοινωνικό σχολείο προ των πυλών» του Άρη Ιωαννίδη

«Το κοινωνικό σχολείο προ των πυλών»   Γράφει ο Άρης Ιωαννίδης Ξεκινώ το κείμενο με μία απλή, απλοϊκή θα έλεγα και συνάμα εύλογη απορία: το σχολείο ως θεσμός ανέκαθεν δεν εξυπηρετούσε τις ευρύτερες ανάγκες της κοινωνίας, βοηθώντας παράλληλα το παιδί στα πρώτα...

Διαβάστε Περισσότερα

«Νέο Λύκειο ή Νέες Δέσμες;» του Άρη Ιωαννίδη

«Νέο Λύκειο ή Νέες Δέσμες;»   Γράφει ο Άρης Ιωαννίδης Πολύς λόγος γίνεται τους τελευταίους μήνες σχετικά με το Νέο Λύκειο και τις αλλαγές που πρόκειται να φέρει στο χώρο της εκπαίδευσης. Ήδη τα πρώτα δείγματα αυτών των αλλαγών φάνηκαν με τον – απροσδόκητα...

Διαβάστε Περισσότερα
Η Ιστορία στα σχολεία μας

Η Ιστορία στα σχολεία μας

Του Άρη Ιωαννίδη Το μάθημα της Ιστορίας αποτελεί τη θεμέλιο λίθο, το Α και το Ω για τη διαμόρφωση της προσωπικότητας, της εθνικής και πολιτισμικής ταυτότητας του Νεοέλληνα, αλλά και τη δημιουργία ιστορικής κρίσης και συνείδησης. Λέγοντας Ιστορία, όμως, ποια εννοούμε;...

Διαβάστε Περισσότερα
«Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα» του Άρη Ιωαννίδη

«Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα» του Άρη Ιωαννίδη

Η νεολαία μας, το πιο γόνιμο, υγιές κι ελπιδοφόρο κομμάτι τη κοινωνίας μας δοκιμάζεται έντονα, ιδιαίτερα την τελευταία πενταετία. Οι αντοχές των νέων μας ολοένα και φθίνουν. Η υπομονή εξαντλείται. Τα μέλλον αβέβαιο. Μόνη λύση; Η μετανάστευση… Η προοπτική προσφοράς...

Διαβάστε Περισσότερα
«Ο διττός ρόλος του παιδαγωγού» του Άρη Ιωαννίδη

«Ο διττός ρόλος του παιδαγωγού» του Άρη Ιωαννίδη

Ανέκαθεν ο ρόλος του παιδαγωγού υπήρξε καθοριστικός στη διαμόρφωση και διάπλαση του χαρακτήρα και της προσωπικότητας του νέου. Στην αρχαία Ελλάδα δε, ο κηδεμόνας ανέθετε στον παιδαγωγό την ευθύνη αρχικά της ηθικής διαπαιδαγώγησης και κατόπιν της παιδαγωγικής...

Διαβάστε Περισσότερα

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailNewsletter Τα πιο σημαντικά στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας!
schooltime.gr - Google News
Αποστολή άρθρων - Δελτίων τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Pin It on Pinterest