Επιλέξτε Page

Άρθρα του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου

Τάσος ΤριανταφυλλόπουλοςΤάσος Τριανταφυλλόπουλος: Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών και  κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με τίτλο «Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση» από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Από το 2012 δραστηριοποιείται στην κατ’ οίκον διδασκαλία και τη φροντιστηριακή εκπαίδευση, σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται εθελοντικά, ως φιλόλογος στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Δήμου Κορινθίων.

Επικοινωνία: [email protected] Τ.: 6948640124

Οδηγός συγκεντρωτικής επανάληψης στα Νέα Ελληνικά / Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ’ Λυκείου

Οδηγός συγκεντρωτικής επανάληψης στα Νέα Ελληνικά / Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Γ’ Λυκείου

Νέα Ελληνικά / Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας Γ' Λυκείου Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Οδηγός συγκεντρωτικής επανάληψης - Νέα Ελληνικά Γ.Π. Γ΄ Λυκείου Στο διδακτικό αντικείμενο της Έκθεσης - Λογοτεχνίας, από τα σημεία θεωρίας, οι υποψήφιες/ υποψήφιοι...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο Ν. Γλώσσας-Λογοτεχνίας Γ’ Λυκείου: Αλλοτρίωση εν καιρώ πανδημίας

Κριτήριο Ν. Γλώσσας-Λογοτεχνίας Γ’ Λυκείου: Αλλοτρίωση εν καιρώ πανδημίας

Νέα Ελληνικά Γ. Π. Γ΄ Λυκείου – Κριτήριο αξιολόγησης, θεματική ενότητα: Αλλοτρίωση εν καιρώ πανδημίας Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Κείμενο 1 Δεν γράφει Ιστορία η δευτεράντζα Η πιστοποίηση ότι «ο Ελληνισμός έχει ιστορικά τελειώσει», εισπράττεται, κατά κανόνα, σαν...

Διαβάστε Περισσότερα
Εργαλειοποίηση και σύγχρονος κόσμος

Εργαλειοποίηση και σύγχρονος κόσμος

 Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Στην ώρα αιχμής, που διακρίνει τη σύγχρονη κοινωνία διαφαίνεται μια παθητικότητα εκ μέρους του κοινωνικού συνόλου, υπό την έννοια ότι επικρατεί μια σιωπηρή σύγχυση. Ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας – ραγδαία (αντιστρόφως ανάλογα)...

Διαβάστε Περισσότερα
Το χρέος του εκπαιδευτικού στην κοινωνία της πληροφορίας

Το χρέος του εκπαιδευτικού στην κοινωνία της πληροφορίας

 Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Εκπαιδευτικός, δάσκαλος, εκπαιδευτής, καθοδηγητής, υποκινητής. Όλα τα προαναφερθέντα σκιαγραφούν με την ευρύτερη έννοια την πολυπρισματική θέση ευθύνης, που καλείται να αναλάβει ένας μονήρης άνθρωπος. Στο πλαίσιο αυτό, εγκυμονούν ποικίλες...

Διαβάστε Περισσότερα
Κοινωνιολογία Γ’ Λυκείου: Τυπολόγιο Συγκεντρωτικής Επανάληψης

Κοινωνιολογία Γ’ Λυκείου: Τυπολόγιο Συγκεντρωτικής Επανάληψης

Κοινωνιολογία Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών: Τυπολόγιο Συγκεντρωτικής Επανάληψης Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Πλοηγός ολιστικής μελέτης στους αναφερόμενους εκπροσώπους του διδακτικού εγχειριδίου     Εκπρόσωποι Κεφάλαιο/ Κεφάλαια    Σελίδα / Σελίδες Ε....

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα ελληνικά Γ’ Λυκείου: Τρόποι και μέσα πειθούς (Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία)

Νέα ελληνικά Γ’ Λυκείου: Τρόποι και μέσα πειθούς (Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία)

Νέα Ελληνικά Λυκείου / Νεοελληνική Γλώσσα-Λογοτεχνία: Τρόποι και μέσα πειθούς Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Επίκληση στη λογική Προκειμένου να επιτευχθεί η πειθώ ο πομπός απευθύνεται στην αντιληπτική και κριτική ικανότητα του δέκτη, επικαλούμενος τη λογική του. Μέσα:...

Διαβάστε Περισσότερα
Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου: Πλοηγός απαντήσεων στα ζητούμενα των Πανελλαδικών (παλαιό σύστημα)

Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου: Πλοηγός απαντήσεων στα ζητούμενα των Πανελλαδικών (παλαιό σύστημα)

Έκφραση-Έκθεση Γ’ Λυκείου: Πλοηγός απαντήσεων στα ζητούμενα των Πανελλαδικών (παλαιό σύστημα) Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου 1. Να γράψετε στο τετράδιό σας την περίληψη του κειμένου που σας δόθηκε (90-110 λέξεις). Η άσκηση της περίληψης συνιστά μία βαρύνουσας σημασίας...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα ελληνικά / Ν. γλώσσα-Λογοτεχνία Λυκείου: Μακροπερίoδος – Μικροπερίοδος (βραχυπερίοδος) λόγος

Νέα ελληνικά / Ν. γλώσσα-Λογοτεχνία Λυκείου: Μακροπερίoδος – Μικροπερίοδος (βραχυπερίοδος) λόγος

Νέα ελληνικά / Νεοελληνική γλώσσα & Λογοτεχνία Λυκείου: Μακροπερίoδος – Μικροπερίοδος (βραχυπερίοδος) λόγος Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Μακροπερίοδος λόγος: Ο μακροπερίοδος λόγος προσδίδει σοβαρότητα και επισημότητα στο ύφος του συγγραφέα. Υποδεικνύει άριστη...

Διαβάστε Περισσότερα
Κοινωνιολογία Γ’ Λυκείου – Κεφάλαιο 7: Βασικοί ορισμοί – Σημεία έμφασης

Κοινωνιολογία Γ’ Λυκείου – Κεφάλαιο 7: Βασικοί ορισμοί – Σημεία έμφασης

Κοινωνιολογία Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών – Κεφάλαιο 6: Βασικοί ορισμοί – Σημεία έμφασης Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Μορφές και κοινωνικές βάσεις εξουσίας Δύναμη (κατά τον Βέμπερ): Ο Βέμπερ όρισε τη δύναμη ως την ικανότητα άσκησης ελέγχου της συμπεριφοράς....

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Γ’ Λυκείου, Κριτήριο αξιολόγησης: «Κοινωνικός Κομφορμισμός»

Νέα Ελληνικά Γ’ Λυκείου, Κριτήριο αξιολόγησης: «Κοινωνικός Κομφορμισμός»

Νέα Ελληνικά Γ’ Λυκείου / Νεοελληνική Γλώσσα-Λογοτεχνία – Κριτήριο αξιολόγησης: «Κοινωνικός Κομφορμισμός» Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Κείμενο 1 Ο κορωνοϊός ξετινάζει τα κηρύγματα Πρέπει να είναι ψυχοφθόρος μαζοχισμός να είσαι αρχιτέκτονας με συνείδηση εργολάβου...

Διαβάστε Περισσότερα

Pin It on Pinterest