Επιλέξτε Page

Άρθρα του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου

Τάσος ΤριανταφυλλόπουλοςΤάσος Τριανταφυλλόπουλος: Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών και  κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με τίτλο «Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση» από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Από το 2012 δραστηριοποιείται στην κατ’ οίκον διδασκαλία και τη φροντιστηριακή εκπαίδευση, σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται εθελοντικά, ως φιλόλογος στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Δήμου Κορινθίων.

Επικοινωνία: [email protected] Τ.: 6948640124

Κοινωνία… για λίγο!

Κοινωνία… για λίγο!

 Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Θα ήταν ενδεχομένως κοινότοπο να ορισθεί ο όρος «κοινωνία», καθότι τα πρίσματα από τα οποία εννοιολογείται, είναι ποικίλα. Είναι θεμιτό όμως να «σμιλευτούν» οι προεκτάσεις του κοινωνιοκεντρισμού προς τον πολίτη της σύγχρονης κοινωνίας....

Διαβάστε Περισσότερα
Υπαινιγμός στην αξίωση της «πολιτικής»

Υπαινιγμός στην αξίωση της «πολιτικής»

 Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Η ευαισθησία της κοινωνίας έχει αποδείξει ανά τα χρόνια, ότι αφουγκράζεται το αίσθημα του «ανήκειν». Πιο ειδικά, τα κοινωνικά υποκείμενα συγκαταλέγονται είτε ατομικά είτε συλλογικά σε ομάδες, συστάδες, πλειάδες, μειοψηφίες - κατά βούληση...

Διαβάστε Περισσότερα
Εν είδει… ανθρωπισμού

Εν είδει… ανθρωπισμού

 Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου «Homo homini lupus est» (o άνθρωπος για τον άνθρωπο λύκος είναι), ισχυρίζεται ο φιλόσοφος Thomas Hobbes, σε ότι αφορά την υπόσταση του ανθρώπου, ως ορμέμφυτη συμπεριφορά έναντι στον συνάνθρωπό του. Έτσι, η λατινική λέξη «homo»...

Διαβάστε Περισσότερα
Αρχαία Γ’ Λυκείου – Πανελλαδικές: Συνηθέστερες ερωτήσεις γραμματικής & συντακτικού στο αδίδακτο κείμενο

Αρχαία Γ’ Λυκείου – Πανελλαδικές: Συνηθέστερες ερωτήσεις γραμματικής & συντακτικού στο αδίδακτο κείμενο

Συνηθέστερες ερωτήσεις γραμματικής & συντακτικού στο αδίδακτο κείμενο Αρχαία Ελληνικά Γ’ Λυκείου - Πανελλαδικές εξετάσεις Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Α. Συνηθέστερες ερωτήσεις γραμματικής στο αδίδακτο κείμενο Τα ουσιαστικά γ΄κλίσης Κατηγορία «πόλις»: ὕβρις,...

Διαβάστε Περισσότερα
Μακροπερίoδος – Μικροπερίοδος (βραχυπερίοδος) λόγος, Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Γ’ Λυκείου

Μακροπερίoδος – Μικροπερίοδος (βραχυπερίοδος) λόγος, Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Γ’ Λυκείου

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση - Έκθεση Γ’ Λυκείου: Μακροπερίoδος - Μικροπερίοδος (βραχυπερίοδος) λόγος Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Μακροπερίοδος λόγος: Ο μακροπερίοδος λόγος προσδίδει σοβαρότητα και επισημότητα στο ύφος του συγγραφέα. Υποδεικνύει άριστη γνώση και χρήση...

Διαβάστε Περισσότερα
Λατινικά Προσανατολισμού: Επανάληψη στα κείμενα 3-45

Λατινικά Προσανατολισμού: Επανάληψη στα κείμενα 3-45

Λατινικά Προσανατολισμού Γ’ Λυκείου: Επανάληψη στα κείμενα 3-45 Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ 3-45 Κείμενο 3 Η α΄κλίση Η προσωπική αντωνυμία ego, tu, sui Η κτητική αντωνυμία meus-a-um, tuus-a-um, suus-a-um Η δεικτική αντωνυμία ille, illa , illud H...

Διαβάστε Περισσότερα
Για μια διαφορετική εκπαίδευση…

Για μια διαφορετική εκπαίδευση…

 Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Είναι πασιφανές ότι η κοινωνία της γνώσης του 21ου αιώνα απαρτίζεται από σημαντικά εκπαιδευτικά εργαλεία, που συνεπικουρούν στη δημιουργία μιας συμπαγούς εκπαιδευτικής ταυτότητας. Ειδικότερα, δια μέσου της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο αξιολόγησης: Η εκπαίδευση παράγει ή ζημιώνει; – Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης: Η εκπαίδευση παράγει ή ζημιώνει; – Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Λυκείου

Έκφραση-Έκθεση/Νεοελληνική γλώσσα Γ΄ Λυκείου: Κριτήριο αξιολόγησης: Η εκπαίδευση παράγει η ζημιώνει; Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου ΚΕΙΜΕΝΟ: Η εκπαίδευση παράγει ή ζημιώνει; Διαπλάθοντας τη σύγχρονη αντίληψη πέρα από μάστιγες και ροπές μια άμεση διαπίστωση αφορά στην...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκφραση-Έκθεση Γ΄ Λυκείου: Τρόποι και μέσα πειθούς

Έκφραση-Έκθεση Γ΄ Λυκείου: Τρόποι και μέσα πειθούς

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Γ΄ Λυκείου: Τρόποι και μέσα πειθούς Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Επίκληση στη λογική Προκειμένου να επιτευχθεί η πειθώ ο πομπός απευθύνεται στην αντιληπτική και κριτική ικανότητα του δέκτη, επικαλούμενος τη λογική του. Μέσα:...

Διαβάστε Περισσότερα
Νεοελληνική γλώσσα Γ΄ Λυκείου: Οι διαρθρωτικές λέξεις και τι δηλώνουν (Τρόποι Συνοχής Παραγράφου)

Νεοελληνική γλώσσα Γ΄ Λυκείου: Οι διαρθρωτικές λέξεις και τι δηλώνουν (Τρόποι Συνοχής Παραγράφου)

Έκφραση-Έκθεση/Νεοελληνική γλώσσα Γ΄ Λυκείου: Οι διαρθρωτικές λέξεις και τι δηλώνουν (Τρόποι Συνοχής Παραγράφου) Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Αντίθεση – εναντίωση (όμως, αλλά, ωστόσο, αντίθετα, εντούτοις, παρόλο που, αντίστροφα, από την άλλη πλευρά, σε αντίθετη...

Διαβάστε Περισσότερα

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailNewsletter Τα πιο σημαντικά στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας!
schooltime.gr - Google News
Αποστολή άρθρων - Δελτίων τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Pin It on Pinterest