Επιλέξτε Page

Άρθρα της Χαράς Ανδρονίδη

Χαρά Ανδρονίδη

Χαρά Ανδρονίδη: Είναι Φιλόλογος, Πτυχιούχος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας, με κατεύθυνση Νεότερης Ιστορίας και Νεότερης Ελληνικής Φιλολογίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης και από το 2015 κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Κύπρου, με ειδίκευση στα «μεταγνωστικά ελλείμματα» των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Δραστηριοποιείται στον εκπαιδευτικό χώρο παραδίδοντας μαθήματα κατ’ οίκον στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών και από το το 2015 είναι μέλος της διεύθυνσης και ακαδημαϊκή υπεύθυνος φιλολογικών μαθημάτων στο Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Κύκλος Μάθησης» στο Περιστέρι Αττικής.

Επικοινωνία: τηλ. 210 5758379, xara_an[at]hotmail.com & info[at]kyklosmathisis.gr

Βιβλία της Χαράς Ανδρονίδη
Έκφραση-Έκθεση Λυκείου: Το ρήμα και η σημασία του/Η Γλώσσα του κειμένου

Έκφραση-Έκθεση Λυκείου: Το ρήμα και η σημασία του/Η Γλώσσα του κειμένου

Το ρήμα και η σημασία του: Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου,η Γλώσσα του Κειμένου-Μορφοσυντακτική δομή Της Χαράς Ανδρονίδη Το ρήμα και η σημασία του α) Ρηματικά σύνολα – Ονοματικά σύνολα Ρηματικό σύνολο ονομάζεται το τμήμα της πρότασης όπου η βασική, κεντρική...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο αξιολόγησης: Τέχνη, Έκθεση Γ’ Λυκείου/Νεοελληνική Γλώσσα

Κριτήριο αξιολόγησης: Τέχνη, Έκθεση Γ’ Λυκείου/Νεοελληνική Γλώσσα

Κριτήρια αξιολόγησης Νεοελληνικής Γλώσσας/Έκφρασης – Έκθεσης Γ’ Λυκείου: Τέχνη Της Χαράς Ανδρονίδη Κείμενο: Η τέχνη είναι η βάση της παιδείας Έχει επανειλημμένα τονισθεί από κορυφαίους παιδαγωγούς, και είναι πια b διεθνώς αναγνωρισμένο, ότι ο αποκλειστικά νοοκρατικός...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκθεση Λυκείου: Ενεργητική – παθητική σύνταξη, Ευθύς και πλάγιος λόγος/Μορφοσυντακτική δομή του κειμένου

Έκθεση Λυκείου: Ενεργητική – παθητική σύνταξη, Ευθύς και πλάγιος λόγος/Μορφοσυντακτική δομή του κειμένου

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου, Μορφοσυντακτική δομή του κειμένου: Ενεργητική - παθητική σύνταξη, Ευθύς και πλάγιος λόγος Της Χαράς Ανδρονίδη Ενεργητική - παθητική σύνταξη Στην ενεργητική σύνταξη τονίζεται το υποκείμενο της ενέργειας που δηλώνει το ρήμα,...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκθεση Λυκείου – Επικοινωνιακό Πλαίσιο: Επιστολή/Ενδεικτικά Παραδείγματα

Έκθεση Λυκείου – Επικοινωνιακό Πλαίσιο: Επιστολή/Ενδεικτικά Παραδείγματα

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου, Επικοινωνιακό Πλαίσιο: Επιστολή/Ενδεικτικά Παραδείγματα Της Χαράς Ανδρονίδη Η Επιστολή διακρίνεται σε: α) τυπική επίσημη και β) σε φιλική α) Τυπική /Επίσημη ΔΟΜΗ: τόπος και ημερομηνία: (στο άνω δεξιό μέρος της επιστολής)....

Διαβάστε Περισσότερα
 Έκθεση Λυκείου – Παραγωγή Κειμένου: Ο επίλογος και τα είδη του/Εφαρμογές

 Έκθεση Λυκείου – Παραγωγή Κειμένου: Ο επίλογος και τα είδη του/Εφαρμογές

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου, Παραγωγή Κειμένου: Ο επίλογος και τα είδη του/Εφαρμογές Της Χαράς Ανδρονίδη Ο επίλογος αποτελεί το τελευταίο τμήμα της παραγωγής κειμένου, αφού ολοκληρώνει την ανάπτυξη του θέματος. Σ’ αυτόν παρουσιάζονται, συνήθως,...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκθεση Λυκείου – Παραγωγή Κειμένου: Τρόποι μετάβασης από ζητούμενο σε ζητούμενο

Έκθεση Λυκείου – Παραγωγή Κειμένου: Τρόποι μετάβασης από ζητούμενο σε ζητούμενο

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου, Παραγωγή Κειμένου: Τρόποι μετάβασης από ζητούμενο σε ζητούμενο Της Χαράς Ανδρονίδη 1. Με μεταβατικές λέξεις- φράσεις Αναλυτικότερα: Για αίτια: Όταν ξεκινάμε τους παράγοντες που διαμορφώνουν - ενισχύουν το θέμα μας: Στη...

Διαβάστε Περισσότερα
Νεοελληνική Γλώσσα Λυκείου: Μεθοδολογία ανάπτυξης θέσης, ιδέας σε μικροκείμενο – παράγραφο

Νεοελληνική Γλώσσα Λυκείου: Μεθοδολογία ανάπτυξης θέσης, ιδέας σε μικροκείμενο – παράγραφο

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Λυκείου, Θεωρία: Μεθοδολογία ανάπτυξης θέσης, ιδέας σε μικροκείμενο - παράγραφο Της Χαράς Ανδρονίδη Στο πλαίσιο των πανελλαδικών εξετάσεων της Νεοελληνικής Γλώσσας, ζητείται συχνά η ανάπτυξη ή ο σχολιασμός μιας ιδέας/άποψης ή ενός γνωμικού,...

Διαβάστε Περισσότερα
Θεωρία Έκφρασης-Έκθεσης: Δίκαιος και άδικος λόγος

Θεωρία Έκφρασης-Έκθεσης: Δίκαιος και άδικος λόγος

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση – Έκθεση Γ’ Λυκείου, Θεωρία: Δίκαιος και άδικος λόγος Της Χαράς Ανδρονίδη Ο λόγος είναι η ανθρώπινη ικανότητα επικοινωνίας που πραγματώνεται με τη γλώσσα κάθε λαού. Η γλώσσα ομοιογενοποιεί και ενώνει τα μέλη μιας κοινότητας. Ωστόσο, δεν...

Διαβάστε Περισσότερα
Περίληψη γραπτού λόγου: Τεχνικές πύκνωσης – Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Λυκείου

Περίληψη γραπτού λόγου: Τεχνικές πύκνωσης – Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Λυκείου

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση – Έκθεση Λυκείου, Περίληψη γραπτού λόγου: Τεχνικές πύκνωσης Της Χαράς Ανδρονίδη Ας σημειωθεί ότι στο περιληπτικό κείμενο συνδράμει και η εφαρμογή χαρακτηριστικών μορφών πύκνωσης λόγου, όπως: αντικαθιστούμε τις δευτερεύουσες προτάσεις με...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο αξιολόγησης: Βία – Εγκληματικότητα, Έκθεση Γ’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης: Βία – Εγκληματικότητα, Έκθεση Γ’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης, Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση – Έκθεση Γ’ Λυκείου: Βία - Εγκληματικότητα Της Χαράς Ανδρονίδη Κείμενο: «Επιθετικότητα - Βία - Εγκληματικότητα: Έμφυτα ή επίκτητα χαρακτηριστικά;» Α' Η διαμόρφωση της προσωπικότητας ενός ατόμου επηρεάζεται από πολλούς...

Διαβάστε Περισσότερα

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailNewsletter Τα πιο σημαντικά στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας!
schooltime.gr - Google News
Αποστολή άρθρων - Δελτίων τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Pin It on Pinterest