Επιλέξτε Page

Άρθρα της Χαράς Ανδρονίδη

Χαρά Ανδρονίδη

Χαρά Ανδρονίδη: Είναι Φιλόλογος, Πτυχιούχος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας, με κατεύθυνση Νεότερης Ιστορίας και Νεότερης Ελληνικής Φιλολογίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης και από το 2015 κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Κύπρου, με ειδίκευση στα «μεταγνωστικά ελλείμματα» των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Δραστηριοποιείται στον εκπαιδευτικό χώρο παραδίδοντας μαθήματα κατ’ οίκον στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών και από το το 2015 είναι μέλος της διεύθυνσης και ακαδημαϊκή υπεύθυνος φιλολογικών μαθημάτων στο Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Κύκλος Μάθησης» στο Περιστέρι Αττικής.

Επικοινωνία: τηλ. 210 5758379, xara_an[at]hotmail.com & info[at]kyklosmathisis.gr

Βιβλία της Χαράς Ανδρονίδη
Έκθεση Λυκείου – Επικοινωνιακό Πλαίσιο: Επιστολή/Ενδεικτικά Παραδείγματα

Έκθεση Λυκείου – Επικοινωνιακό Πλαίσιο: Επιστολή/Ενδεικτικά Παραδείγματα

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου, Επικοινωνιακό Πλαίσιο: Επιστολή/Ενδεικτικά Παραδείγματα Της Χαράς Ανδρονίδη Η Επιστολή διακρίνεται σε: α) τυπική επίσημη και β) σε φιλική α) Τυπική /Επίσημη ΔΟΜΗ: τόπος και ημερομηνία: (στο άνω δεξιό μέρος της επιστολής)....

Διαβάστε Περισσότερα
 Έκθεση Λυκείου – Παραγωγή Κειμένου: Ο επίλογος και τα είδη του/Εφαρμογές

 Έκθεση Λυκείου – Παραγωγή Κειμένου: Ο επίλογος και τα είδη του/Εφαρμογές

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου, Παραγωγή Κειμένου: Ο επίλογος και τα είδη του/Εφαρμογές Της Χαράς Ανδρονίδη Ο επίλογος αποτελεί το τελευταίο τμήμα της παραγωγής κειμένου, αφού ολοκληρώνει την ανάπτυξη του θέματος. Σ’ αυτόν παρουσιάζονται, συνήθως,...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκθεση Λυκείου – Παραγωγή Κειμένου: Τρόποι μετάβασης από ζητούμενο σε ζητούμενο

Έκθεση Λυκείου – Παραγωγή Κειμένου: Τρόποι μετάβασης από ζητούμενο σε ζητούμενο

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου, Παραγωγή Κειμένου: Τρόποι μετάβασης από ζητούμενο σε ζητούμενο Της Χαράς Ανδρονίδη 1. Με μεταβατικές λέξεις- φράσεις Αναλυτικότερα: Για αίτια: Όταν ξεκινάμε τους παράγοντες που διαμορφώνουν - ενισχύουν το θέμα μας: Στη...

Διαβάστε Περισσότερα
Νεοελληνική Γλώσσα Λυκείου: Μεθοδολογία ανάπτυξης θέσης, ιδέας σε μικροκείμενο – παράγραφο

Νεοελληνική Γλώσσα Λυκείου: Μεθοδολογία ανάπτυξης θέσης, ιδέας σε μικροκείμενο – παράγραφο

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Λυκείου, Θεωρία: Μεθοδολογία ανάπτυξης θέσης, ιδέας σε μικροκείμενο - παράγραφο Της Χαράς Ανδρονίδη Στο πλαίσιο των πανελλαδικών εξετάσεων της Νεοελληνικής Γλώσσας, ζητείται συχνά η ανάπτυξη ή ο σχολιασμός μιας ιδέας/άποψης ή ενός γνωμικού,...

Διαβάστε Περισσότερα
Θεωρία Έκφρασης-Έκθεσης: Δίκαιος και άδικος λόγος

Θεωρία Έκφρασης-Έκθεσης: Δίκαιος και άδικος λόγος

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση – Έκθεση Γ’ Λυκείου, Θεωρία: Δίκαιος και άδικος λόγος Της Χαράς Ανδρονίδη Ο λόγος είναι η ανθρώπινη ικανότητα επικοινωνίας που πραγματώνεται με τη γλώσσα κάθε λαού. Η γλώσσα ομοιογενοποιεί και ενώνει τα μέλη μιας κοινότητας. Ωστόσο, δεν...

Διαβάστε Περισσότερα
Περίληψη γραπτού λόγου: Τεχνικές πύκνωσης – Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Λυκείου

Περίληψη γραπτού λόγου: Τεχνικές πύκνωσης – Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Λυκείου

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση – Έκθεση Λυκείου, Περίληψη γραπτού λόγου: Τεχνικές πύκνωσης Της Χαράς Ανδρονίδη Ας σημειωθεί ότι στο περιληπτικό κείμενο συνδράμει και η εφαρμογή χαρακτηριστικών μορφών πύκνωσης λόγου, όπως: αντικαθιστούμε τις δευτερεύουσες προτάσεις με...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο αξιολόγησης: Βία – Εγκληματικότητα, Έκθεση Γ’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης: Βία – Εγκληματικότητα, Έκθεση Γ’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης, Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση – Έκθεση Γ’ Λυκείου: Βία - Εγκληματικότητα Της Χαράς Ανδρονίδη Κείμενο: «Επιθετικότητα - Βία - Εγκληματικότητα: Έμφυτα ή επίκτητα χαρακτηριστικά;» Α' Η διαμόρφωση της προσωπικότητας ενός ατόμου επηρεάζεται από πολλούς...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο αξιολόγησης: Εκπαίδευση-Δημιουργικό σχολείο, Έκθεση Γ’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης: Εκπαίδευση-Δημιουργικό σχολείο, Έκθεση Γ’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης, Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση - Έκθεση Γ’ Λυκείου: Εκπαίδευση-Δημιουργικό σχολείο Της Χαράς Ανδρονίδη Κείμενο: Δημιουργικό σχολείο Το σχολείο που θέλει να αναπτύξει τη δημιουργικότητα των μαθητών του δεν θα περιοριστεί στη δημιουργία του κατάλληλου...

Διαβάστε Περισσότερα
Μορφές ελευθερίας: Κριτήριο Αξιολόγησης & Απαντήσεις – Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου

Μορφές ελευθερίας: Κριτήριο Αξιολόγησης & Απαντήσεις – Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης - Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Γ’ Λυκείου: Μορφές ελευθερίας Της Χαράς Ανδρονίδη Μορφές της ελευθερίας Ποιος είναι ο ελεύθερος άνθρωπος; Ποιος μπορεί και αξίζει να λέγεται ελεύθερος; Όσο κι αν το ερώτημα τούτο φαίνεται απλό, η απάντηση δεν...

Διαβάστε Περισσότερα
Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου – Κριτήριο Αξιολόγησης: Εθνικισμός και αρνητική αντιμετώπιση προσφύγων

Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου – Κριτήριο Αξιολόγησης: Εθνικισμός και αρνητική αντιμετώπιση προσφύγων

Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου – Κριτήριο Αξιολόγησης: Εθνικισμός και αρνητική αντιμετώπιση προσφύγων Της Χαράς Ανδρονίδη* Κείμενο: Όπως είδαμε, κάθε έθνος έχει το δικό του πολιτισμό, τη δική του θέση στη διεθνή κοινότητα και τη δική του, μικρή ή μεγάλη, συμβολή στη...

Διαβάστε Περισσότερα

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailNewsletter Τα πιο σημαντικά στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας!
schooltime.gr - Google News
Αποστολή άρθρων - Δελτίων τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Pin It on Pinterest