Επιλέξτε Page

Άρθρα της Χαράς Ανδρονίδη

Χαρά Ανδρονίδη

Χαρά Ανδρονίδη: Είναι Φιλόλογος, Πτυχιούχος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας, με κατεύθυνση Νεότερης Ιστορίας και Νεότερης Ελληνικής Φιλολογίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης και από το 2015 κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Κύπρου, με ειδίκευση στα «μεταγνωστικά ελλείμματα» των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Δραστηριοποιείται στον εκπαιδευτικό χώρο παραδίδοντας μαθήματα κατ’ οίκον στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών και από το το 2015 είναι μέλος της διεύθυνσης και ακαδημαϊκή υπεύθυνος φιλολογικών μαθημάτων στο Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης «Κύκλος Μάθησης» στο Περιστέρι Αττικής.

Επικοινωνία: τηλ. 210 5758379, xara_an[at]hotmail.com & info[at]kyklosmathisis.gr

Βιβλία της Χαράς Ανδρονίδη
Νέα Ελληνικά Λυκείου (Ν. Γλώσσα & Λογοτεχνία): Περίληψη / Τεχνικές πύκνωσης

Νέα Ελληνικά Λυκείου (Ν. Γλώσσα & Λογοτεχνία): Περίληψη / Τεχνικές πύκνωσης

Νέα Ελληνικά Λυκείου (Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία) – Θεωρία: Περίληψη γραπτού λόγου / Τεχνικές πύκνωσης Της Χαράς Ανδρονίδη Ας σημειωθεί ότι στο περιληπτικό κείμενο συνδράμει και η εφαρμογή χαρακτηριστικών μορφών πύκνωσης λόγου, όπως: αντικαθιστούμε τις...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Λυκείου (Ν. Γλώσσα & Λογοτεχνία): Η παράγραφος / Δομή της Παραγράφου

Νέα Ελληνικά Λυκείου (Ν. Γλώσσα & Λογοτεχνία): Η παράγραφος / Δομή της Παραγράφου

Νέα Ελληνικά Λυκείου (Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία) - Θεωρία: Η παράγραφος / Δομή της Παραγράφου Παράγραφος ονομάζεται το μικρό κομμάτι του γραπτού πεζού λόγου, το οποίο αποτελεί μια νοηματική ενότητα. Κάθε παράγραφος απαρτίζεται από δύο ή περισσότερες...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκθεση/Νεοελληνική Γλώσσα Λυκείου: Αναφορική και ποιητική λειτουργία της γλώσσας

Έκθεση/Νεοελληνική Γλώσσα Λυκείου: Αναφορική και ποιητική λειτουργία της γλώσσας

Αναφορική και ποιητική λειτουργία της γλώσσας Της Χαράς Ανδρονίδη ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Η λέξη αν και αποτελεί το μικρότερο μέρος του λόγου, εντούτοις έχει μεγάλη βαρύτητα σε μια πρόταση, είτε στον γραπτό, είτε στον προφορικό λόγο. Γι’ αυτό και καμία λέξη δεν...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκφραση – Έκθεση: Το Κύριο Θέμα/Μέρος – Γενικές οδηγίες, Ενδεικτικό σχεδιάγραμμα

Έκφραση – Έκθεση: Το Κύριο Θέμα/Μέρος – Γενικές οδηγίες, Ενδεικτικό σχεδιάγραμμα

Έκφραση – Έκθεση/Νεοελληνική Γλώσσα Λυκείου: Το Κύριο Θέμα/Μέρος - Οδηγίες, Ενδεικτικό σχεδιάγραμμα  Της Χαράς Ανδρονίδη ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ/ ΜΕΡΟΣ Το κύριο μέρος αποτελεί το επόμενο μετά τον πρόλογο και πιο ουσιαστικό τμήμα της παραγωγής κειμένου, αφού σ’ αυτό γίνεται η...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκφραση – Έκθεση: Ο Πρόλογος και τα είδη του/Παραδείγματα – αναλυτική παρουσίαση

Έκφραση – Έκθεση: Ο Πρόλογος και τα είδη του/Παραδείγματα – αναλυτική παρουσίαση

Έκφραση – Έκθεση/Νεοελληνική Γλώσσα Λυκείου: Ο Πρόλογος και τα είδη του/Παραδείγματα - αναλυτική παρουσίαση Της Χαράς Ανδρονίδη Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥ Ο πρόλογος είναι η αρχική παράγραφος της παραγωγής κειμένου. Στον πρόλογο ο συγγραφέας(- μαθητής) εκθέτει το θέμα...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκφραση – Έκθεση Λυκείου: Λεξιλογικές επισημάνσεις

Έκφραση – Έκθεση Λυκείου: Λεξιλογικές επισημάνσεις

Έκφραση – Έκθεση/Νεοελληνική Γλώσσα Λυκείου: Λεξιλογικές επισημάνσεις Της Χαράς Ανδρονίδη Συνώνυμα:  λέξεις που έχουν την ίδια περίπου σημασία. Π.χ. ξημερώνει - χαράζει. Αντώνυμα:  λέξεις που έχουν αντίθετη περίπου σημασία. Π.χ. ταχύτητα - βραδύτητα. Ταυτόσημα: λέξεις...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο αξιολόγησης: Λακωνικότητα, Έκθεση Β’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης: Λακωνικότητα, Έκθεση Β’ Λυκείου

Κριτήρια αξιολόγησης Έκφρασης – Έκθεσης Β’ Λυκείου: Λακωνικότητα Της Χαράς Ανδρονίδη Κείμενο: Λακωνικότητα Στις καθημερινές μας συζητήσεις αλλά και τις διάφορες εκπομπές, ραδιοφωνικές ή τηλεοπτικές, ακούμε συχνά την προτροπή: απάντησε μου με συντομία, απάντησε μου επί...

Διαβάστε Περισσότερα
Νεοελληνική Γλώσσα – Έκθεση Λυκείου: Τα σημεία στίξης

Νεοελληνική Γλώσσα – Έκθεση Λυκείου: Τα σημεία στίξης

Τα σημεία στίξης – Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου Της Χαράς Ανδρονίδη Όταν μιλούμε, ανεβάζουμε ή κατεβάζουμε τη φωνή μας, σταματάμε λίγο ή περισσότερο, αλλάζουμε τον τόνο της φωνής μας, ρωτάμε, απορούμε ή θαυμάζουμε, για να γίνουν καλύτερα κατανοητά, από...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκφραση-Έκθεση Λυκείου: Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση προτάσεων

Έκφραση-Έκθεση Λυκείου: Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση προτάσεων

Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση προτάσεων - Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου Της Χαράς Ανδρονίδη Σύνδεση προτάσεων Οι προτάσεις, ανάλογα με τον τρόπο που συνδέονται, παρατακτικά ή υποτακτικά, προσδιορίζουν τον λόγο ενός κειμένου, δηλαδή αν είναι απλός και...

Διαβάστε Περισσότερα
Έκφραση-Έκθεση Λυκείου: Το ρήμα και η σημασία του/Η Γλώσσα του κειμένου

Έκφραση-Έκθεση Λυκείου: Το ρήμα και η σημασία του/Η Γλώσσα του κειμένου

Το ρήμα και η σημασία του: Νεοελληνική Γλώσσα/Έκφραση-Έκθεση Λυκείου,η Γλώσσα του Κειμένου-Μορφοσυντακτική δομή Της Χαράς Ανδρονίδη Το ρήμα και η σημασία του α) Ρηματικά σύνολα – Ονοματικά σύνολα Ρηματικό σύνολο ονομάζεται το τμήμα της πρότασης όπου η βασική, κεντρική...

Διαβάστε Περισσότερα

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailNewsletter Τα πιο σημαντικά στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας!
schooltime.gr - Google News
Αποστολή άρθρων - Δελτίων τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Pin It on Pinterest