Η Μαρίνα Κρητικού είναι Ψυχολόγος Υγείας- Συστημική/Οικογενειακή Σύμβουλος, απόφοιτος των τμημάτων Φ.Π.Ψ. του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Π.Μ.Σ. Ψυχολογία της Υγείας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχει ειδικευτεί στην οικογενειακή-συστημική συμβουλευτική στο Εργαστήρι Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων. Έχει εργαστεί στη γραμμή ΣΟΣ για τις κακοποιημένες γυναίκες και στο Σύνδεσμο Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδος με άτομα με αναπηρία. Από τον Σεπτέμβριο του 2013 διατηρεί το δικό της γραφείο στο Ρέθυμνο (Κουντουριώτη 77), στο οποίο διεξάγονται ατομικές, οικογενειακές, ομαδικές συνεδρίες, αλλά και βιωματικά σεμινάρια.
Επικοινωνία: 2831301368 – 6942650506, [email protected]
«Παιδιά και συναισθηματική νοημοσύνη: πώς τα βοηθάμε να τη χτίσουν;» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Για χρόνια το ακαδημαϊκό σύστημα είναι προσανατολισμένο προς το να "βοηθά" τους μαθητές να αναπαράγουν στείρα γνώση, την οποία δεν έχουν κατανοήσει και να ενισχύει τις γνωστικές τους δεξιότητες δίνοντας έμφαση στον αριστερό εγκέφαλο. Ακόμα και οι γονείς μας αγωνιούσαν...
«Τιμωρία vs φυσικές συνέπειες: τι τα διαφοροποιεί;» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Πολλοί γονείς στην προσπάθεια τους να διαπαιδαγωγήσουν σωστά τα παιδιά, χάνονται σε αδιέξοδες καταστάσεις και εγκλωβίζονται στον φαύλο κύκλο των τιμωριών, των απειλών και των φωνών. Προσπαθώντας να εφαρμόσουν τη θετική διαπαιδαγώγηση ίσως λίγο χάνονται και περνούν από...
«Επανασύνδεση: ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της γονεϊκότητας» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Δύσκολη και απαιτητική η γονεϊκότητα. Το πώς τη βιώνει ο καθένας από εμάς σίγουρα διαφέρει και σχετίζεται πολύ με τα δικά του παιδικά βιώματα και τι του κληροδότησαν οι δικοί του γονείς. Κάποιοι ίσως έχουν ανατραφεί με πολύ επικριτικό τρόπο, καθώς αυτό για τους γονείς...
«Όρια: πόσο εύκολα οριοθετούμε τον εαυτό μας;» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Όρια, μια λέξη που για να υπάρχει στο λεξιλόγιο μας σημαίνει ότι μαζί της υπάρχει και η λέξη όχι! Πολλές φορές συνειδητοποιούμε ότι δίνουμε πολλά στις σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους, χωρίς να υπάρχει η αντίστοιχη ανταπόκριση. Δίνουμε τόσο πολύ από την ενέργεια...
«Αυτοεκτίμηση: πώς θα βοηθήσουμε τα παιδιά μας να τη χτίσουν;» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού είναι η βάση για τη δημιουργία μιας θετικής εικόνας του εαυτού. Αυτοεκτίμηση είναι ο σχετικός βαθμός της αξίας, ή της αποδοχής, τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται για τον εαυτό τους. Η αυτοεκτίμηση, είναι ένα στοιχείο...
«Ο σεβασμός δεν απαιτείται… κερδίζεται!» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Μία από τις πιο σημαντικές αξίες με τις οποίες γαλουχήθηκαν πολλές γενιές είναι ο σεβασμός προς τους γονείς και γενικά προς τους μεγαλύτερους. Για πολλά χρόνια η ανατροφή των παιδιών βασιζόταν στον φόβο προς τους γονείς, τους παππούδες και τους δασκάλους. Αυτό σήμαινε...
«Πίσω από τα ΜΗ πάντα υπάρχει ένας πιο λειτουργικός τρόπος!» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Απαγορεύσεις, τιμωρίες, μάλωμα και πολλές φορές και σωματική βία συνθέτουν δυστυχώς την καθημερινότητα πολλών γονέων σε νηπιακή και παιδική ηλικία. Γονείς σε απόγνωση, στρέφονται σε μεθόδους που ενδεχομένως έχουν και οι ίδιοι βιώσει στην παιδική τους ηλικία, με...
«Μαμά, μπαμπά… μην ξεχνάτε ότι εσείς είστε το πρότυπο μου!» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Από τη στιγμή που αποφασίζουμε να μεγαλώσουμε την οικογένεια μας και να φέρουμε στον κόσμο τα παιδιά μας, γινόμαστε αυτόματα ένα πρότυπο προς μίμηση. Τα νέα μέλη της οικογένειας έρχονται στον κόσμο πλήρως εξαρτημένα από εμάς, αρχικά για πολύ βασικές λειτουργίες όπως η...
«Ισορροπίες στην οικογενειακή και προσωπική ζωή… το μεγάλο στοίχημα!» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Μεγάλο το στοίχημα για εύρεση ισορροπιών στην οικογένεια. Άραγε είναι ένας στόχος που κατακτάται ή ένας στόχος για τον οποίο αγωνιζόμαστε συνεχώς; Η 8η αρχή της διαπαιδαγώγησης των παιδιών με βάση το attachment parenting, ουσιαστικά αναφέρεται στο ότι οι ανάγκες όλων...
«Μόνος μου θα το κάνω!: πώς βοηθάμε τα παιδιά να αυτονομηθούν;» της ψυχολόγου Μαρίνας Κρητικού
Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει τα παιδιά μας να επιμένουν να κάνουν μόνα τους αυτό που μπορούν στο δικό τους χρόνο και ρυθμό; Πόσο είμαστε "πρόθυμοι" να ακολουθήσουμε την πορεία τους; Εξελικτικά, η πορεία προς την αυτονομία και την ανεξαρτησία, αρχίζει να...