Σε σχέση με τα «λάθη» στους προσωρινούς πίνακες της προκήρυξης 3ΕΑ/2022. Να δοθεί τώρα νέο περιθώριο από το Υ.ΠΑΙ.Θ. για να διορθωθούν τα λάθη από τις Δ/νσεις και το Ο.Π.Σ.Υ.Δ. και να γίνουν δεκτές οι διορθώσεις των υποψηφίων. Κατάργηση του προσοντολογίου των απολύσεων και των αποκλεισμών

Για μια ακόμα φορά γινόμαστε μάρτυρες των σοβαρών προβλημάτων που δημιουργούνται κατά τη διαδικασία κατάρτισης και δημοσίευσης των πινάκων του Α.Σ.Ε.Π. για μόνιμους διορισμούς και τις προσλήψεις αναπληρωτών, με βάση τον καταδικασμένο στην συνείδηση των εκπαιδευτικών ν.4589/19.

Τις τελευταίες μέρες το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. γίνεται αποδέκτης δεκάδων καταγγελιών συναδέλφων για μη προσμέτρηση μορίων, για λάθη στην προϋπηρεσία τους,  για αλλαγές της τελευταίας στιγμής χωρίς ενημέρωση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι το ίδιο το Υ.ΠΑΙ.Θ. και το Α.Σ.Ε.Π. «ξέχασαν» να προσμετρήσουν το δεύτερο μεταπτυχιακό σε χιλιάδες υποψήφιους. Μετά από ένα μπαράζ μετάθεσης ευθυνών, αναμένεται να επαναδημοσιευτούν τις επόμενες μέρες οι πίνακες, χωρίς το Υ.ΠΑΙ.Θ. και το Α.Σ.Ε.Π. να δεσμεύονται ποιες διορθώσεις θα συμπεριλάβουν. Το Υ.ΠΑΙ.Θ. εμφανίζει πλήρη αναλγησία ειδικά για  τις περιπτώσεις εκείνες που κακώς χαρακτηρίζει «λάθη» των εκπαιδευτικών και αρνείται να επανεξετάσει. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, οφείλονται σε αστοχίες του ίδιου του συστήματος.

Πολύ σοβαρά ζητήματα έχουν προκύψει και με το ζήτημα της Παιδαγωγικής Επάρκειας των υποψηφίων. Εφόσον δεν επιλυθεί άμεσα το ζήτημα, ανοίγει ένας εξαιρετικά επικίνδυνος δρόμος για την υπονόμευση της Παιδαγωγικής Επάρκειας των αποφοίτων. Η Παιδαγωγική Επάρκεια, ειδικά  των αποφοίτων των Παιδαγωγικών Σχολών, προκύπτει από το βασικό πτυχίο, είναι ενιαία και αδιάσπαστη με αυτό, αυτό αποτελεί τεκμήριο βεβαίωσής της. Κανένα κλικ και κανένα κουτάκι δεν είναι δυνατό  να την αμφισβητήσει.

Ορισμένοι υποψήφιοι, για διάφορους λόγους, δεν επέλεξαν την επιλογή «ΝΑΙ» στο αντίστοιχο πεδίο της Παιδαγωγικής Επάρκειας ενώ αυτή υφίσταται. Με βάση καταγγελίες συναδέλφων, σε περιπτώσεις που η αίτηση έγινε από smartphone, η επιλογή αυτή δεν εμφανιζόταν καθόλου. Οι συνάδελφοι είχαν εργαστεί κανονικά τα τελευταία χρόνια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βρεθούν κάτω από όλους όσους είχαν επιλέξει την παιδαγωγική επάρκεια (από όσους δηλ. έχουν ελάχιστη ή και καθόλου προϋπηρεσία).

Θέση της Δ.Ο.Ε. είναι η κατάργηση του Ν. 4589/19.

Με κάθε τρόπο η κυβέρνηση, όπως και οι προηγούμενες, επιδιώκει να μεταφέρει την ευθύνη της ανεργίας στους εργαζόμενους, να τη μετατρέψει σε ατομική ευθύνη. Σε αυτή την κατεύθυνση άλλωστε, το Υπουργείο χρησιμοποιεί προσωρινούς πίνακες που έχουν λάθη για την πρόσληψη των αναπληρωτών και αυτό έχει ως συνέπεια να χάνουν δουλειά και μόρια προϋπηρεσίας εκατοντάδες συνάδελφοι.

Εδώ και τώρα η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. και το Α.Σ.Ε.Π. να αντιμετωπίσουν το σύνολο των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί με την έκδοση των προσωρινών πινάκων της προκήρυξης 3ΕΑ/2022. Να πραγματοποιηθεί άμεσα επανέλεγχος της κατάταξης των υποψηφίων και να εκδοθούν εκ νέου οι προσωρινοί πίνακες.

Να δοθεί τώρα νέο περιθώριο από το Υ.ΠΑΙ.Θ. για να διορθωθούν τα λάθη από τις Διευθύνσεις και το Ο.Π.Σ.Υ.Δ. και να γίνουν δεκτές όλες οι διορθώσεις των υποψηφίων

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για όλα τα παραπάνω ζητήματα ζητάει άμεση συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. και τη διοίκηση του Α.Σ.Ε.Π.

(ΔΟΕ – 4/8/2022)

Διαβάστε ακόμα:

Διευρυμένο Ολοήμερο σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά: Σε ποιες σχολικές μονάδες θα εφαρμοστεί

Υπουργείο Παιδείας: Ανακοινώθηκαν 8.487 μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση

ΑΣΕΠ – Πρ. 2ΕΑ/2022: Οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης μελών ΕΕΠ στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση

ΑΣΕΠ – Πρ. 1ΕΑ/2022: Εκ νέου ανάρτηση του προσωρινού πίνακα κατάταξης μελών ΕΒΠ

Δείτε τις τελευταίες ειδήσεις στο Newsroom schooltime.gr – Βρείτε μας στο Google News

Ακολουθήστε την επίσημη σελίδα μας στο facebook schooltime για να βλέπετε τις σημαντικότερες ειδήσεις στη ροή του schooltime.gr

Ακολουθήστε μας στο facebook