Ενημερωτικό των π.αιρετών του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας Γεωργίας Αμπατζή και Χρήστου Παπαστάθη, εκπροσώπων της Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών/ΣΥΝΕΚ
«Πίνακες οργανικών κενών και πλεονασμάτων, με διορισμένους ‘αντικαταστάτες’ των αιρετών…»
Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,
Εκδόθηκε στις 29-03-2021 η απόφαση για την ανασυγκρότηση του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας, με την οποία εκδηλώνεται η τελευταία πράξη της αντιδημοκρατικής εκτροπής της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. Μετά τις παραιτήσεις των κατ’ όνομα μόνο «αιρετών» που προέκυψαν από τις εκλογές-παρωδία του Νοεμβρίου 2020, και επειδή παρήλθε το διάστημα των τριών μηνών που προβλέπει ο Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας στο οποίο μπορούν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να λειτουργούν με τη λογική της απαρτίας, στην απόφαση αυτή ενεργοποιείται το απαράδεκτο άρθρο 123 του κατάπτυστου Νόμου 4763/2020 και ορίζονται δοτά μέλη, συγκροτώντας έτσι ένα ψευδο-υπηρεσιακό συμβούλιο χωρίς καμία νομιμοποίηση από τον κλάδο. Ο κλάδος των εκπαιδευτικών, με τη μαζική αποχή από τις εκλογές-παρωδία που στον νομό Καρδίτσας ξεπέρασε το 95%, έδωσε αποστομωτική απάντηση στην ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Το επιτελικό κράτος της Ν.Δ., έξαλλου, έχει συνέπεια και συνέχεια για την ολοκληρωτική άλωση του κρατικού μηχανισμού. Για πρώτη φορά, μετά την επαναφορά τους μεταπολιτευτικά, δεν συμμετέχουν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα υπηρεσιακά συμβούλια. Συγκροτούνται απόλυτα χειραγωγούμενα Υπηρεσιακά Συμβούλια μόνο με διορισμένους, κάτι που μόνο η Χούντα των Συνταγματαρχών είχε τολμήσει. Η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών, η προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων, η διαφάνεια, η αμεροληψία, η ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση παύουν, φαλκιδεύονται, ναρκοθετούνται. Η επιστροφή στις μαύρες εποχές και στα σκοτάδια της συναλλαγής και του ρουσφετιού, των πολιτικών πιέσεων και της πελατειακής αντίληψης γίνεται πράξη, με πρώτο σταθμό την επερχόμενη επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης.
Το ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας συνεδρίασε για τη σύνταξη των πινάκων οργανικών κενών και πλεονασμάτων χωρίς αιρετούς, αλλά με συμμετοχή των δοτών «αντικαταστατών» των αιρετών. Σημειώνουμε πως 2 από τα 4 διορισμένα μέλη-«αντικαταστάτες» των αιρετών έχουν ήδη υποβάλλει τις παραιτήσεις τους, σύμφωνα με το κάλεσμα της ΟΛΜΕ.
Σύμφωνα με όσα αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ Καρδίτσας, προέκυψαν οι παρακάτω πίνακες:
Γενική Εκπαίδευση – Κενά ανά ειδικότητα και ομάδα σχολείων
Ειδικότητα | Α’ Ομάδα | Β’ Ομάδα |
ΠΕ01 – Θεολόγοι | 1 | 2 |
ΠΕ02 – Φιλόλογοι | 10 | 16 |
ΠΕ03 – Μαθηματικοί | 4 | 12 |
ΠΕ04.01 – Φυσικοί | 1 | – |
ΠΕ04.02 – Χημικοί | – | 3 |
ΠΕ04.04 – Βιολόγοι | – | 6 |
ΠΕ05 – Γαλλικής | 1 | – |
ΠΕ06 – Αγγλικής | – | 3 |
ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής | 2 | 1 |
ΠΕ78 – Κοινωνικών Επιστημών | – | 1 |
ΠΕ81 – Πολ. Μηχανικών | 1 | 1 |
ΠΕ82 – Μηχανολόγοι | – | 1 |
ΠΕ84 – Ηλεκτρονικοί | 1 | 1 |
ΠΕ86 – Πληροφορικής | – | – |
ΠΕ87.01 – Ιατρικής | 1 | – |
ΠΕ87.02 – Νοσηλευτικής | 3 | 2 |
ΠΕ87.03 – Αισθητικής | 1 | – |
ΠΕ87.04 – Ιατρικών Εργαστηρίων | 1 | – |
ΠΕ87.09 – Βρεφονηπιοκόμων | 1 | |
ΤΕ01.19 – Κομμωτικής | 2 | – |
ΤΕ01.02 – Μηχανολόγοι | – | 1 |
ΤΕ01.06 – Ηλεκτρολόγοι | 1 | – |
ΤΕ01.07 – Ηλεκτρονικοί | 1 | |
ΔΕ02.01 – Ηλεκτρολόγοι-Ηλεκτρονικοί | – | 1 |
ΔΕ02.02 – Μηχανολόγοι | 2 | 1 |
ΔΕ01.17 – Κομμωτικής | 3 | – |
ΠΕ Τεχνολογία Γυμνασίου | 2 | – |
ΕΝΕΕΓΥΛ και ΕΕΕΕΚ – Κενά ανά ειδικότητα
Ειδικότητα | ΕΝΕΕΓΥΛ | ΕΕΕΕΚ |
ΠΕ02 – Φιλόλογοι | – | 1 |
ΠΕ04.01 – Φυσικοί | 1 | – |
ΠΕ06 – Αγγλικής | 1 | – |
ΠΕ08 – Καλλιτεχνικών | – | 1 |
ΠΕ78 – Κοινωνικών Επιστημών | – | 1 |
ΠΕ79.01 – Μουσικής Επιστήμης | – | 1 |
ΠΕ82 – Μηχανολόγοι | – | 2 |
ΠΕ86 – Πληροφορικής | 2 | 1 |
ΠΕ88.01 – Γεωπόνοι | 1 | 1 |
ΠΕ88.05 – Φυσ. Περιβάλλοντος | – | 1 |
ΠΕ70 ή ΠΕ71 – Δασκάλων | – | 1 |
Τμήματα Ένταξης – Κενά ανά ειδικότητα και ομάδα σχολείων
Ειδικότητα | Α’ Ομάδα | Β’ Ομάδα |
ΠΕ02 – Φιλόλογοι | 7 | 4 |
ΠΕ03 – Μαθηματικοί | 10 | 4 |
ΠΕ04 – Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι, Γεωλόγοι | 2 | 1 |
Αναφορικά με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο σας ενημερώνουμε για τα εξής:
- Οι πίνακες κενών-πλεονασμάτων Α’ ομάδας, Β’ ομάδας και ΣΜΕΑΕ/ΤΕ είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ Καρδίτσας (http://dide.kar.sch.gr/site/). Τα οργανικά κενά αποτυπώνονται με κόκκινο χρώμα, ενώ τα πλεονάσματα με μαύρο. Δίπλα στα κενά σημειώνονται οι ώρες, σύμφωνα με τις οποίες προκύπτουν νέες οργανικές θέσεις.
- Για να προκύψει οργανική θέση απαιτούνται 12 τουλάχιστον ώρες α’ ανάθεσης. Οι ώρες μείωσης διευθυντών/-τριών, υποδ.ντών/-τριών, τομεαρχών και λοιπών θέσεων ευθύνης δεν υπολογίζονται. Ο/η κάθε εκπαιδευτικός αποτυπώνεται στην οργανική του/της με πλήρες ωράριο και με ώρες αποκλειστικά α’ ανάθεσης.
- Στα Τμήματα Ένταξης οι οργανικές θέσεις δεν προκύπτουν από τις ώρες α’ ανάθεσης, αλλά σύμφωνα με την εγκύκλιο 182304/Ε2/21-11-2019, όπου αναφέρεται: «Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως τριακόσιοι (300) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, ενώ στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από τριακόσιοι (300) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με διαγνωσμένη από αρμόδιο δημόσιο φορέα (Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, Δημόσιο Νοσοκομείο) αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04. Για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04 η τοποθέτηση, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, γίνεται σε ποσοστό 42% για την ειδικότητα ΠΕ04.01, 20% για κάθε μία από τις ειδικότητες ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04 και 18% για την ειδικότητα ΠΕ04.05».
- Για τη σύνταξη των πινάκων οργανικών κενών-πλεονασμάτων (πρέπει να) συνυπολογίζονται οι πίνακες Α’ που είχαν αποστείλει οι διευθυντές/-τριες για τη διαδικασία των μεταθέσεων, οι μεταθέσεις 2021, οι αυτοδίκαιες αποχωρήσεις και οι περσινές και φετινές συνταξιοδοτήσεις (για πρώτη φορά υπολογίζονται στα οργανικά κενά οι φετινές συνταξιοδοτήσεις, οι οποίες υπολογίστηκαν και κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων).
Σχετικά με τις μεταθέσεις και συνταξιοδοτήσεις 2021, παραθέτουμε τον πίνακα:
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ | ΕΛΛΕΙΜΜΑ/ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ (από πίνακες μεταθέσεων) | ΕΡΧΟΝΤΑΙ (από μετάθεση) | ΦΕΥΓΟΥΝ (με μετάθεση) | ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ (λόγω συνταξιοδότησης) |
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 4 | |||
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 2 | 13 | 15 | 8 |
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | -6 | 11 | 7 | 6 |
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ | 12 | 1 | 5 | |
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ | -11 | |||
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 1 | 1 | 1 | |
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ | 10 | 6 | 2 | |
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ | 12 | 5 | 1 | |
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ | 4 | 1 | ||
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | -2 | |||
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 16 | 1 | 4 | |
ΠΕ81 ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 1 | |||
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ | 2 | |||
ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ | -1 | 1 | 1 | |
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 1 | |||
ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | -4 | 2 | ||
ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | -2 | |||
ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | -2 | |||
ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ | 1 | |||
ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ | -1 | 1 | ||
ΠΕ88.05 ΦΥΣ. ΠΕΡΙΒΑΛ. | 1 | |||
ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 1 | |||
ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | -1 | 1 | ||
ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | -2 | |||
ΔΕ01.17 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | -3 | |||
ΔΕ02.01 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | -1 | |||
ΔΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 1 | 1 | ||
ΣΥΝΟΛΟ: | 25 | 41 | 40 |
- Σύμφωνα με το ΠΔ50/96, όπως τροποποιήθηκε από το ΠΔ100/97, ο/η εκπαιδευτικός που χαρακτηρίζεται υπεράριθμος/η, προηγείται έναντι όλων των υπολοίπων εκπαιδευτικών στην κάλυψη των οργανικών κενών. Ο χαρακτηρισμός ως υπεράριθμου/ης σε αυτή τη φάση, συνεπάγεται την προτεραιότητά του/της στην κάλυψη οργανικών θέσεων για το τρέχον διδακτικό έτος και στην ίδια ομάδα σχολείων με αυτή της οργανικής του θέσης και δεν ακολουθεί τον/την εκπαιδευτικό στα λειτουργικά κενά-πλεονάσματα και στον τρόπο με τον οποίο θα καλύψει το ωράριό του τον Σεπτέμβρη.
- Για να «μεταπηδήσει» εκπαιδευτικός, κάνοντας χρήση της υπεραριθμίας, σε σχολική μονάδα άλλης ομάδας σχολείων από αυτή που ανήκει οργανικά, θα πρέπει:
α) να μην υπάρχει οργανικό κενό στην «δική του» ομάδα σχολείων.
β) αν υπάρχει οργανικό κενό στην ομάδα του, θα πρέπει να καλυφθεί από άλλον υπεράριθμο εκπαιδευτικό της ίδιας ομάδας.
γ) να μην καλυφθεί το οργανικό κενό από υπεράριθμο/η της οικείας ομάδας σχολείων. Σε κάθε περίπτωση προηγούνται οι υπεράριθμοι της οικείας ομάδας σχολείων.
- Είναι προφανές πως όποιος/α χαρακτηριστεί ως υπεράριθμος/η (με ή χωρίς αίτησή του/της) και δεν καλύψει νέα οργανική θέση, παραμένει στη σχολική μονάδα της οργανικής του με την ίδια υπηρεσιακή κατάσταση που είχε πριν τον χαρακτηρισμό του ως υπεράριθμου/ης.
- Οι οργανικές θέσεις δίνονται με την εξής προτεραιότητα:
- οργανικά υπεράριθμοι/ες,
- ειδικές κατηγορίες,
- Αιτούντες/ούσες βελτίωσης – μετατιθέμενοι/ες – διάθεση ΠΥΣΔΕ.
Προσοχή στις δηλώσεις προτιμήσεων των αιτούντων/ουσών βελτίωσης. Μην περιοριστείτε αποκλειστικά στην δήλωση των ανακοινωθέντων κενών, γιατί ενδέχεται να προκύψουν «καραμπόλες».
Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,
Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. με απόφασή του στις 07-01-2021 είχε καλέσει: Όλους και όλες τους/τις εκπαιδευτικούς να μην ανταποκριθούν υποβάλλοντας αιτήσεις, όταν το Υ.ΠΑΙ.Θ. θα επιχειρούσε (όπως και έκανε) να ενεργοποιήσει όσα προβλέπονται στο άρθρο 123 του Ν. 4763/2020, και αν η πολιτική ηγεσία προχωρούσε (όπως και έκανε) σε απευθείας τοποθέτηση εκπαιδευτικών ως δοτών εκπροσώπων, καταπατώντας κάθε έννοια δημοκρατικής διαδικασίας και εκπροσώπησης των συναδέλφων, οι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν άμεσα τις παραιτήσεις τους από τις δοτές θέσεις αυτές. Μέχρι στιγμής έχουν υποβάλει τις παραιτήσεις τους 2 συνάδελφοι. Καλούμε και τους υπόλοιπους 2 συναδέλφους να ακολουθήσουν τις συλλογικές αποφάσεις του Κλάδου και της Ομοσπονδίας, να μη νομιμοποιούν με τη συμμετοχή τους πολιτικές που ο κλάδος με τη στάση του έχει ξεκάθαρα καταδικάσει και να υποβάλουν άμεσα τις παραιτήσεις τους. Σύμφωνα και με την απόφαση της Ο.Λ.Μ.Ε., η ΕΛΜΕ θα προχωρήσει στη λήψη όλων των προβλεπόμενων από το καταστατικό της μέτρων για τη διαγραφή από τα μητρώα της όσων εκπαιδευτικών δεν ακολουθήσουν τις αποφάσεις της Ο.Λ.Μ.Ε. Σε καμία περίπτωση δεν αποδεχόμαστε και δεν αναγνωρίζουμε οποιονδήποτε από τους παραπάνω συναδέλφους ως «αιρετούς» – διορισμένα μέλη ούτε ως μέλη της Ε.Λ.Μ.Ε. Καρδίτσας και τους θεωρούμε ξένο σώμα για τον κλάδο, αν δεν υποβάλουν τις παραιτήσεις τους.
Υλοποιώντας τη δήλωση μας συνεχίζουμε να είμαστε δίπλα σε κάθε συναδέλφισσα και κάθε συνάδελφο απέναντι στις αυθαιρεσίες των «νόθων» Υπηρεσιακών Συμβουλίων! Τους καλούμε να μας ενημερώνουν για να παρακολουθούμε αποφάσεις και ενέργειες της Διοίκησης και να παρεμβαίνουμε συνδικαλιστικά σε συνεργασία με το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ. Ελέγχουμε, αποκαλύπτουμε και καταγγέλλουμε κάθε παρατυπία και αδιαφάνεια! Κανείς και καμιά δεν θα μείνει μόνος/η του!
Διαβάστε ακόμα:
- ΟΕΦΕ: Να ανοίξουν άμεσα τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης – Λάθος η μη πραγματοποίηση Προαγωγικών Εξετάσεων
- Ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές και ΚΕΣΥ 2020-2021
- ΥΠΑΙΘ: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της φετινής σχολικής χρονιάς
- Ευρωπαϊκά Σχολεία: Οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών και αποκλειόμενων για το δεύτερο κύκλο
- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
Δείτε τις τελευταίες ειδήσεις στο Newsroom schooltime.gr – Βρείτε μας στο Google News