Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, σχετικά με τη δήλωση του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ κ. Πάνου Σκουρλέτη για δήθεν αποκλεισμό των ιδιωτικών εκπαιδευτικών από τα δωρεάν τεστ κορωνοϊού, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η Αξιωματική Αντιπολίτευση αποδεικνύει, για άλλη μία φορά, ότι η άγνοιά της και η έφεση στη διασπορά ψευδών ειδήσεων δεν έχουν όριο. Αυτή τη φορά στο στόχαστρο, μέσω του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ κ. Πάνου Σκουρλέτη, τέθηκε η πλατφόρμα δωρεάν τεστ στους εκπαιδευτικούς, και μάλιστα χρησιμοποιώντας την προσφιλή τους μέθοδο των fake news.

Ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ ισχυρίστηκε ψευδώς ότι «οι εκπαιδευτικοί στα ιδιωτικά σχολεία εξαιρούνται από τον δωρεάν έλεγχο για τον κορονοϊό», καθώς, υποτίθεται, «δεν καλύπτονται από την πλατφόρμα που έχει ανοίξει γι’ αυτό τον σκοπό».

Ας μας εξηγήσει ο κ. Σκουρλέτης πώς ακριβώς δεν καλύπτονται οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί. Μήπως υιοθετεί την εσφαλμένη διατύπωση της ΟΙΕΛΕ, σύμφωνα με την οποία «για να εγγραφείς στη «φόρμα αίτησης δωρεάν ελέγχου για COVID19» απαιτείται να έχεις τη δυνατότητα σύνδεσης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα…)»;

Είναι απορίας άξιο πώς η Αξιωματική Αντιπολίτευση υιοθετεί άκριτα ανυπόστατους ισχυρισμούς. Εξίσου αναπάντεχο είναι οι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας να μη γνωρίζουν ότι ήδη από το 2009, με την από 12/6/2009 εγκύκλιό του, το τότε ΥΠΕΠΘ έχει εξασφαλίσει τη δυνατότητα σύνδεσης και στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, και ότι πράγματι είναι εγγεγραμμένοι σε αυτό χιλιάδες εκπαιδευτικοί ιδιωτικής εκπαίδευσης! Κατά συνέπεια, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί ασφαλώς και έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα του δωρεάν τεστ κορωνοϊού.

Ο ιδεοληπτικός διπολισμός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης δεν μπορεί πλέον να εκχύνεται στην κοινωνία, δηλητηριάζοντας το δημόσιο διάλογο.

Δήθεν συγκρούονται με τα ιδιωτικά σχολεία, ενώ εγγράφουν σε αυτά τα παιδιά τους.

Δήθεν υπερασπίζονται τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων, ενώ κατ’ ουσίαν υιοθετούν μόνο τις στρεβλές αντιλήψεις μίας ισχνής μειοψηφίας τους.

Δήθεν ανησυχούν για τους δωρεάν ελέγχους, ενώ τους υποσκάπτουν και τους δυσφημούν.

Δεν πείθουν πια κανέναν».

 

Σε σχετική ανακοίνωση-απάντηση στο ΥΠΑΙΘ, η ΟΙΕΛΕ αναφέρει τα εξής:

Κροκοδείλια δάκρυα και βαθιά υποκρισία του Υπουργείου Παιδείας για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς με αφορμή τα τεστ για τον COVID-19 (που θα έπρεπε να πληρώσουν οι σχολάρχες και όχι το κράτος)– Υγειονομική βόμβα οι 4.000 αδήλωτοι συνάδελφοί μας που δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης στην πλατφόρμα

Υποκρισία και κροκοδείλια δάκρυα του Υπουργείου Παιδείας για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς, όταν με αποφάσεις της παρούσας ηγεσίας του έχουμε μετατραπεί σε απλούς υπαλλήλους εποπτευόμενους από το Υπουργείο Εργασίας, όταν αποκλειόμαστε από προγράμματα επιμόρφωσης, όταν το εκπαιδευτικό μας έργο και οι διαδικασίες βαθμολόγησης και απονομής τίτλων σπουδών βρίσκονται κάτω από την απειλή της άμεσης, χωρίς αιτιολογία, απόλυσης.

Χρειάστηκε να υπάρξει ανακοίνωση στελέχους πολιτικού κόμματος ώστε το Υπουργείο Παιδείας να «ευαισθητοποιηθεί» υποκριτικά και να απαντήσει, έστω και έμμεσα, σε ερώτημα της ΟΙΕΛΕ και πιο συγκεκριμένα για το ζήτημα της συμμετοχής ή μη των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στα δωρεάν τεστ για τον COVID-19. Το θέμα αυτό έφεραν υπόψιν της ΟΙΕΛΕ δεκάδες συνάδελφοί μας που δεν μπόρεσαν να γραφτούν στην πλατφόρμα, ανησυχώντας ότι θα αποκλειστούν από την υπηρεσία αυτή και ζητώντας την παρέμβασή μας, καθώς σε καμιά οδηγία του Υπουργείου δεν γίνεται ξεκάθαρη αναφορά στη συμμετοχή ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Με αφορμή το ζήτημα των δωρεάν τεστ, πέντε ερωτήματα για την κ. Κεραμέως και το επιτελείο της:

  1. Μιας που τα ιδιωτικά σχολεία έχουν μετατραπεί σε αμιγείς επιχειρήσεις, γιατί δεν επιβαρύνονται με τα τεστ οι σχολάρχες; Γιατί να πληρώνει ο κρατικός προϋπολογισμός τα σπασμένα των «επιχειρηματιών» της εκπαίδευσης; Ή μήπως τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια είναι «σχολεία» μόνο όταν πρόκειται να πονέσει η τσέπη των «χορηγών» της ΝΔ;
  2. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ρητή πρόβλεψη της συμμετοχής μας και καθώς υπαγόμαστε πλέον στο Υπουργείο Εργασίας, δεν θα έπρεπε να υπάρξει εγκύκλιος οδηγία για τη συμμετοχή μας στην πλατφόρμα, ή για την υποχρέωση των ιδιοκτητών να πληρώσουν αυτοί (όπως θα έπρεπε) και όχι το κράτος τα τεστ για τον κορωνοϊό;
  3. Στο myschoolείναι δηλωμένοι μόλις 7.800 ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί. Τι θα γίνει με τους υπόλοιπους περίπου 4.000 που είναι αδήλωτοι και δεν μπορούν να δηλωθούν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ώστε να κάνουν τα test COVID; Έχει σκεφτεί η κυρία Κεραμέως ότι καλύπτοντας τη μαύρη εργασία και την φοροδιαφυγή των σχολαρχών συντηρεί μια υγειονομική βόμβα στα ιδιωτικά σχολεία;
  4. Για τον πρωτοφανή αποκλεισμό μας από την επιμόρφωση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, γιατί δεν απαντά κανείς από το Υπουργείο στην επιστολή που εδώ και πολλές ημέρες έχουμε αποστείλει; Για τα τεστ, προκειμένου να μην ξοδευτούν οι ιδιοκτήτες, είμαστε «ισότιμοι» εκπαιδευτικοί, ενώ για την επιμόρφωση που αποτελεί σημαντικό τμήμα του έργου μας όχι;
  5. Γιατί, επίσης, δεν απαντά κανείς στα συνεχή μας ερωτήματα και στην εξώδικη διαμαρτυρία μας για τις επί μήνες απλήρωτες μητέρες σε άδεια ανατροφής τέκνου;

Ας μην παριστάνει, επομένως, την έκπληκτη η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για την αντίδραση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και της ΟΙΕΛΕ.  Όταν οι διακρίσεις εναντίον μας και οι αποκλεισμοί είναι ο κανόνας, ας μην της φαίνεται «αναπάντεχη» η απολύτως δικαιολογημένη δυσπιστία και αγανάκτηση του συνόλου του κλάδου μας. Είναι ξεκάθαρο ότι αντιμετωπιζόμαστε από αυτήν ως εκπαιδευτικοί και πολίτες β’ κατηγορίας, ως αναλώσιμοι υπάλληλοι.

Διαβάστε ακόμα:

Εγκύκλιος για την ανανέωση συμβάσεων προσληφθέντων αναπληρωτών τρίμηνης διάρκειας

ΟΙΕΛΕ: Αποκλεισμένοι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί από τα δωρεάν test COVID-19!

Παράταση lockdown – Ανοίγουν τα σχολεία ΠΕ: Τι ισχύει από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου

Δείτε τις τελευταίες ειδήσεις στο Newsroom schooltime.gr – Βρείτε μας στο Google News

Ακολουθήστε την επίσημη σελίδα μας στο facebook schooltime για να βλέπετε τις σημαντικότερες ειδήσεις στη ροή του schooltime.gr

Ακολουθήστε μας στο facebook