Η συγκυρία της πανδημίας του κορωνοϊού Covid-19 κατέδειξε μεταξύ άλλων και την αναγκαιότητα της αξιοποίησης της εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης. Ωστόσο, η εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση συνιστά μια πρωτόγνωρη εμπειρία για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς, καθώς προϋποθέτει την εφαρμογή συγκεκριμένης μεθοδολογίας.

Ήδη έχουν σχεδιαστεί σχετικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCS) για την ταχεία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση. Στο πλαίσιο της προσπάθειας εξοικείωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σε συνεργασία με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) αφενός και με το Πανεπιστήμιο του Αιγαίου αφετέρου, δημιούργησαν δύο σχετικά επιμορφωτικά προγράμματα (MOOCS), στα οποία ενεγράφησαν 10.104 και 2.004 χρήστες αντιστοίχως.

Σε συνέχεια της παραπάνω πρωτοβουλίας, και για την περαιτέρω ενίσχυση των εκπαιδευτικών, το ΙΕΠ εκπόνησε έναν Οδηγό για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό μαθημάτων εξ αποστάσεως, όπου αποτυπώνονται συνοπτικά οι βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούνται για την αποδοτικότερη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Με την κοινοποίηση του παραπάνω Οδηγού στις σχολικές μονάδες της χώρας καθώς και με την αξιοποίηση της βιβλιογραφίας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ευελπιστούμε ότι συμβάλλουμε στην ενίσχυση των προϋποθέσεων επιτυχίας του εγχειρήματος.

(ΙΕΠ)

Διαβάστε ακόμα:

ΕΟΔΥ – Λοίμωξη COVID-19: Οδηγίες για Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, Νηπιαγωγεία, Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς

Έως τις 9 Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις εγγραφών στα ΔΙΕΚ για το 2020-2021

ΚΥΑ για τη Λειτουργία των Α.Ε.Ι. – Μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού COVID-19

Ακολουθήστε την επίσημη σελίδα μας στο facebook schooltime για να βλέπετε τις σημαντικότερες ειδήσεις στη ροή του schooltime.gr

Ακολουθήστε μας στο facebook