Κείμενο – παρέμβαση της ΟΛΜΕ προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή. Τμήματα Ένταξης

Κυρία Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ,

Η ΟΛΜΕ τόσο στις ανακοινώσεις της 18/11/2019 για την τροπολογία για τα τμήματα ένταξης και της 22/11/19 για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή, όσο και στις συναντήσεις της με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επισήμανε την αδικία που προκύπτει από την τροπολογία του άρθρου 28 του Νόμου 4638/2019 και δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία των τμημάτων ένταξης στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Η Ομοσπονδία επανέρχεται και ζητάει:

  • Τη μείωση του ορίου, βάσει του οποίου διαχωρίζονται τα σχολεία, να είναι οι διακόσιοι (200) μαθητές αντί των 300 που αναφέρονται στη διάταξη.
  • Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.
  • Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.
  • Να συσταθούν επίσης όλα τα Τμήματα Ένταξης, που πληρούν τις προϋποθέσεις και δεν έχουν συσταθεί ακόμη.

Διαβάστε ακόμα:

Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου ΣΜΕΑΕ Α/θμιας και Β/θμιας για το 2020-2021

Απόφαση για την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην Α/μια και Β/θμια Εκπαίδευση

ΑΣΕΠ – Προκήρυξη 3ΕΑ/2019: Σε ΦΕΚ οι πίνακες κατάταξης Εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕΑΕ

Ακολουθήστε την επίσημη σελίδα μας στο facebook schooltime για να βλέπετε τις σημαντικότερες ειδήσεις στη ροή του schooltime.gr

Ακολουθήστε μας στο facebook