Ευρύτατη αποδεικνύεται η συμμετοχή μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπως ανακοίνωσε σήμερα σχετικά το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η εκπαιδευτική κοινότητα ανταποκρίθηκε ευρύτατα, τάχιστα και αποτελεσματικά και στους τρεις άξονες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Συγκεκριμένα, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης:
Α. ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Στη σύγχρονη εκπαίδευση καταγράφηκαν τα εξής στοιχεία:
– 1.884.981 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις (Webex),
– 398.219 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά,
– 66% αύξηση συμμετοχών μαθητών κάθε μέρα,
– 71.701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη,
– 113.974 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά,
– ως και 21.592 ψηφιακές τάξεις την ημέρα,
– 7.366.124 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Στην ασύγχρονη εκπαίδευση, εντυπωσιακή αύξηση στις τελευταίες δύο εβδομάδες:
– Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 435.468 / e-me: 260.733, αύξηση 2064% / 4612% αντίστοιχα,
– Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 93.113 / e-me: 67.631, αύξηση 466% / 508% αντίστοιχα,
– Συνολικά περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Εκπαιδευτική τηλεόραση:
– Σταθερά υψηλή η τηλεθέαση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης, που καθιέρωσε και υλοποίησε το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την ΕΡΤ. Ενδεικτικά, τις ημέρες 30/3-3/4, τα προγράμματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης στην ΕΡΤ2 παρακολούθησαν μεσοσταθμικά περισσότερα από 100.000 παιδιά ηλικιών 4-14.
Β. ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ
– 84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση,
– 86% των εκπαιδευτών έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση,
– 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης στην ασύγχρονη εκπαίδευση.
Γ. ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
– 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%,
– το υπόλοιπο 3,65% αφορά σε μαθήματα αμιγώς εργαστηριακού ή κλινικού χαρακτήρα.
Μπορείτε να δείτε τα γραφήματα εδώ
Διαβάστε ακόμα:
Αναλυτικές οδηγίες από το ΥΠΑΙΘ για την υλοποίηση προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
Ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης για το 2020 – Όλα τα ονόματα