Εγκύκλιο σχετικά με την αξιοποίηση της 7ης ώρας στα μαθήματα προσανατολισμού της Γ΄τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας.

Αναλυτικά η εγκύκλιος:

Αξιοποίηση της 7ης ώρας στα μαθήματα προσανατολισμού της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου

Σχετ.: Τα με αρ. πρωτ. εισ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 177130/13-11-2019 και 189631/03-12-2019 έγγραφα

Μετά από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξεις 46/07-11-2019 και 49/29-11-2019 του Δ.Σ) σχετικά με την αξιοποίηση της 7ης ώρας στα μαθήματα προσανατολισμού της Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου σας ενημερώνουμε για τα εξής:

Σύμφωνα με την Υ.Α. 77568/Δ2/16-05-2019 (ΦΕΚ Β΄ 1790/21-05-2019), στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου για τα μαθήματα προσανατολισμού προβλέπονται «6 ώρες κάθε μάθημα συν 1 ώρα ανά μάθημα για επίλυση αποριών, ανακεφαλαίωση κ.λπ.». Κατά την έβδομη (7η) ώρα, συζητούνται και επιλύονται τυχόν απορίες, όπως και τις υπόλοιπες διδακτικές ώρες, με την ιδιαιτερότητα ότι η ώρα αυτή αποτελεί μια ευκαιρία συστηματικότερης προσέγγισης των μαθησιακών αναγκών των μαθητών και των μαθητριών.

Ειδικότερα, σκοπός της 7ης ώρας είναι να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες – είτε ως ομάδα, είτε μεμονωμένα- να συζητούν μεταξύ τους και με τη βοήθεια του/της εκπαιδευτικού, με άνεση χρόνου, να επιλύονται τυχόν απορίες, να αποσαφηνίζονται/επεξηγούνται σημεία ιδιαίτερης δυσκολίας ή ακόμη και να επαναλαμβάνεται η διδασκαλία συγκεκριμένων σημείων του μαθήματος που ο/η εκπαιδευτικός κρίνει ότι δεν έχουν εμπεδωθεί επαρκώς από το σύνολο των μαθητών/τριών. Συγχρόνως, προσφέρεται η ευκαιρία στον/στην εκπαιδευτικό να αναδεικνύει έννοιες που θεωρεί ότι χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής και να «προκαλεί» απορίες, οδηγώντας τους μαθητές και τις μαθήτριές σε επιλεγμένες απορηματικές καταστάσεις μέσω κατάλληλων παραδειγμάτων. Επιπλέον, ο/η εκπαιδευτικός έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει την 7η ώρα για τη σύνδεση διαφορετικών ενοτήτων και για την ανακεφαλαίωση της ύλης.

Η έβδομη (7η) ώρα περιλαμβάνεται στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα διδασκαλίας, προσμετράται στο διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών και της λειτουργίας του σχολείου, εφαρμόζεται στην αίθουσα διδασκαλίας ή/και στο εργαστήριο και προϋποθέτει την υποχρεωτική φυσική παρουσία τόσο των μαθητών/τριών όσο και του/της εκπαιδευτικού.

Δείτε το έγγραφο εδώ

Διαβάστε ακόμα:

ΙΕΠ: Διευκρίνιση για την εξεταστέα ύλη όλων των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτωνν της Γ΄ ΓΕΛ για το 2019-2020

Το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας Γ΄ ΓΕΛ

Σε ΦΕΚ το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών της Γ΄ ΓΕΛ

Το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Βιολογίας Γ΄ ΓΕΛ

Τα προγράμματα Σπουδών των μαθημάτων της Ιστορίας και της Οικονομίας Γ΄ ΓΕΛ

Τα προγράμματα Σπουδών των Μαθηματικών και της Κοινωνιολογίας Γ΄ ΓΕΛ

ΥΠΑΙΘ: Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Γενικού Λυκείου για το 2019-2020

ΙΕΠ: Επισημάνσεις για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών

Πανελλαδικές 2020: Η νέα ύλη σε Αρχαία, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Βιολογία, Χημεία και Οικονομία

Ακολουθήστε την επίσημη σελίδα μας στο facebook schooltime για να βλέπετε τις σημαντικότερες ειδήσεις στη ροή του schooltime.gr

Ακολουθήστε μας στο facebook