Σε συνέχεια των σχετικών [υπ’ αρ. πρωτ. 186387/Ε2/2-11-2018 (ΑΔΑ: Ω0ΝΨ4653ΠΣ-17Π) και 186398/Ε2/2-11-2018 (ΑΔΑ: 7Δ9Λ4653ΠΣ-Κ6Ν) εγκύκλιοι μεταθέσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα, και το υπ’ αρ. πρωτ. 203976E2/26-11-2018 (ΑΔΑ-6ΤΕΩ4653ΠΣ-ΚΚ4) έγγραφο]

παρατείνονται οι προθεσμίες ελέγχου και παραλαβής αιτήσεων μετάθεσης, ανάρτησης πινάκων μοριοδότησης και υποβολής ενστάσεων, ως εξής:

α) Ο έλεγχος και η παραλαβή των οριστικοποιημένων αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών στο σύστημα e-Datacenter θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 12-12-2018.

β) Στις 12-12-2018 θα γίνει ανακοίνωση των πινάκων από τις αρμόδιες Διευθύνσεις με τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο, κλάδο, ειδικότητα και μονάδες μετάθεσης κατά κριτήριο και στο σύνολό τους) των αιτουμένων μετάθεση εκπαιδευτικών.

γ) Από 13-12-2018 μέχρι και 17-12-2018 θα υποβάλλονται ενστάσεις από τους εκπαιδευτικούς και θα μπορεί στο διάστημα αυτό να γίνει διόρθωση των ηλεκτρονικών αιτήσεων στην περίπτωση δικαίωσης από τα αρμόδια ΠΥΣΔΕ.

δ) Από 21-12-2018 και μετά δεν θα υπάρχει δυνατότητα στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να διορθώνουν στοιχεία στις καταχωρισμένες αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών. Από την ημερομηνία αυτή και μετά οποιεσδήποτε αλλαγές επιβάλλεται να γίνουν, θα γίνονται από την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Ακολουθήστε την επίσημη σελίδα μας στο facebook schooltime για να βλέπετε τις σημαντικότερες ειδήσεις στη ροή του schooltime.gr

Ακολουθήστε μας στο facebook