Άποψη της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στο Μάθημα: Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού
Τα ερωτήματα που συνοδεύουν το διδαγμένο κείμενο (Πλάτωνος Πρωταγόρας 322d- 323c) είναι σαφή και κατανοητά. Η αναμενόμενη-όπως και κάθε χρόνο-επιλογή του διδαγ- μένου επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα ανανέωσης της ύλης. Στο αδίδακτο κείμενο (Ισοκράτους, Φίλιππος, 26-27) διατυπώνεται η άποψη ότι ο ρητο- ρικός λόγος έχει αξία όταν εκφέρεται προφορικά από τον ίδιο τον ρήτορα-δημιουργό, ώστε να διαθέτει αμεσότητα και ανταπόκριση στις επικαιρικές ανάγκες. Σε διαφορετική περίπτω- ση ο λόγος, όταν αναγιγνώσκεται απλώς και όχι μετ΄ήθους, φαίνεται φαύλος (=ασήμαντος, μηδαμινός, ευτελής, ανάξιος λόγου).
Από την Π.Ε.Φ.
…………………………………………………………
Δείτε πρώτοι στο schooltime.gr τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2017, καθώς και προτάσεις με ενδεικτικές απαντήσεις λίγο μετά την ανάρτηση των θεμάτων:
Στον παρακάτω σύνδεσμο αναρτώνται καθημερινά τα θέματα των εξετάσεων και οι λύσεις τους:
© schooltime.gr – Πανελλαδικές •Facebook •Twitter •Google+