Αιτήσεις αναπληρωτών – Πώς κατατάσσονται οι υποψήφιοι

1. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κατατάσσονται κατά σειρά που εξαρτάται από το σύνολο των μορίων τους, σύμφωνα με τα ακόλουθα:

α. ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού. Η προϋπηρεσία, που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία, κατά το ανωτέρω διάστημα, υπολογίζεται στο διπλάσιο,

β. ένα μόριο για κάθε μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον τελευταίο, προ της συντάξεως του πίνακα, διαγωνισμό του ΑΣΕΠ,

γ. μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα, πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Όσοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Η προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού υπολογίζεται στους πίνακες αναπληρωτών μόνο στον κλάδο στον οποίο προσφέρθηκε (άρθρο 6, παρ. 13.α του ν. 3255/2004, όπως προστέθηκε με το άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005).

Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου ανά εξεταστική περίοδο (χειμερινού εξαμήνου ή εαρινού εξαμήνου ή Σεπτεμβρίου) και εφόσον ο χρόνος αυτός συμπίπτει για περισσότερους υποψηφίους, λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Σε περίπτωση σύμπτωσης σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια, η κατάταξη γίνεται αυτόματα από το σύστημα με πρόταξη του εκπ/κού με προγενέστερη ημεροχρονολογία δημιουργίας ηλεκτρονικού φακέλου.

 

2. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που δεν έχουν μόρια (προϋπηρεσίας ή/και ΑΣΕΠ, κατά τα αναφερόμενα στην προηγούμενη παράγραφο) εντάσσονται και κατατάσσονται σε συμπληρωματικό πίνακα του κλάδου τους (μηδενικής μοριοδότησης), ο οποίος συντάσσεται με αντίστοιχο τρόπο με τον πίνακα με μόρια (ήτοι, ως προς τα λοιπά– πέραν της μοριοδότησης – κριτήρια ισοβαθμίας και πρόταξης).

3. Ανά πίνακα, προτάσσονται με τη σειρά που αναφέρονται κάτωθι:

α. Οι υποψήφιοι, που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας (ή είναι γονείς ανάπηρου τέκνου με ποσοστό αναπηρίας 67%).

β. Οι υποψήφιοι, που πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία.

γ. Όσοι πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας.

4. Σε κάθε περίπτωση (και ανά πίνακα) προτάσσονται οι έχοντες παιδαγωγική επάρκεια [διατάξεις του άρθρου 1, παρ. 6 του ν. 2834/2000 (ΦΕΚ 160 Α΄), του άρθρου 6 παρ. 21 του ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90 Α΄) και του άρθρου 8, παρ. 7 του ν.3194/2003 (ΦΕΚ 267 Α΄)].

 5. Υποψήφιοι, που δεν έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις εγγράφονται στο τέλος του οικείου πίνακα αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. [αριθ. 55127/Δ2/11.06.2004 (ΦΕΚ 937/23.06.2004 τ.Β΄), τροποποιητική της αριθ. 35557/Δ2/09.04.2003 Υ.Α.].

6. Για τη διαδικασία πρόσληψης ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, οι υποψήφιοι κατατάσσονται στους πίνακες αυτούς, σύμφωνα με τα κριτήρια κατάρτισης των πινάκων αναπληρωτών.

*Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ: Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων Γενικής Εκπαίδευσης (πλην Μουσικών) για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2016-2017.

© schooltime.gr