Επιλέξτε Page

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΛΥΚΕΙΟΥ

«Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας» Λυκείου

Εκπαιδευτικό υλικό και δωρεάν βοηθήματα

Ψηφιακά Βοηθήματα, Ερμηνευτικές Αναλύσεις, Σημειώσεις, Θέματα Εξετάσεων, Βιβλία Μαθητή, Βιβλία Εκπαιδευτικού.

ΙΕΠ: Ενδεικτικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση του μαθήματος Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

ΙΕΠ: Ενδεικτικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση του μαθήματος Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Ενδεικτικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Πρώτο θέμα (συνοπτική νοηματική απόδοση) Δεύτερο θέμα Τρίτο θέμα (ερμηνευτικό σχόλιο – Λογοτεχνία) Τέταρτο θέμα (παραγωγή λόγου) (Οι σύνδεσμοι...

Διαβάστε Περισσότερα
ΙΕΠ: Ενημέρωση Υλικού Μονάδας Ανθρωπιστικών Επιστημών και Φιλολογίας (Γ’ Λυκείου, ΜΝΑΕ, Ενημερωτικές συναντήσεις)

ΙΕΠ: Ενημέρωση Υλικού Μονάδας Ανθρωπιστικών Επιστημών και Φιλολογίας (Γ’ Λυκείου, ΜΝΑΕ, Ενημερωτικές συναντήσεις)

Αναρτήθηκε στο «Υλικό» της Μονάδας Ανθρωπιστικών Επιστημών και Φιλολογίας του ΙΕΠ. υλικό για την Γ’ Λυκείου τη ΜΝΑΕ τις ενημερωτικές συναντήσεις στο Υπουργείο Παιδείας  Πιο αναλυτικά: Υλικό για Γ’ Λυκείου Οδηγίες για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Λυκείου (Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία): «Συνοχή»

Νέα Ελληνικά Λυκείου (Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία): «Συνοχή»

Νέα Ελληνικά Λυκείου (Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία): «Συνοχή» Του Άρη Ιωαννίδη Συνοχή είναι η εξωτερική σύνδεση των νοημάτων του κειμένου, σε επίπεδο μορφής (μορφική – συντακτική σύνδεση), που επιτυγχάνεται με τη χρήση λεξικογραμματικών μέσων. Αναφέρεται,...

Διαβάστε Περισσότερα
Νεοελληνική γλώσσα – Λογοτεχνία Β’ Λυκείου, Κριτήριο: «Τέχνη και Εκπαίδευση»

Νεοελληνική γλώσσα – Λογοτεχνία Β’ Λυκείου, Κριτήριο: «Τέχνη και Εκπαίδευση»

Νεοελληνική γλώσσα - Λογοτεχνία Β' Λυκείου, Κριτήριο Αξιολόγησης: «Τέχνη και Εκπαίδευση», συνεξέταση γλώσσας - λογοτεχνίας Της Έρης Ναθαναήλ ΚΕΙΜΕΝΟ Ι Ο ρόλος και η ουσία της τέχνης §1 Τρεις επίκτητες ιδιότητες στάθηκαν αφορμή για την οξύτερη «ρήξη» ανάμεσα στον...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Γ’ Λυκείου, Κριτήριο: Πόλεμος – Ειρήνη (Νεοελληνική Γλώσσα-Λογοτεχνία)

Νέα Ελληνικά Γ’ Λυκείου, Κριτήριο: Πόλεμος – Ειρήνη (Νεοελληνική Γλώσσα-Λογοτεχνία)

Νέα Ελληνικά Γ’ Λυκείου, ενιαία εξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας, κριτήριο αξιολόγησης: Πόλεμος - Ειρήνη Της Έρης Ναθαναήλ ΚΕΙΜΕΝΟ Ι §1 Πάνω από 86,7 εκατομμύρια παιδιά, κάτω των 7 ετών, έχουν περάσει ολόκληρη τη ζωή τους σε ζώνες συγκρούσεων, θέτοντας την...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Λυκείου: Ελεύθερος πλάγιος λόγος (Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας)

Νέα Ελληνικά Λυκείου: Ελεύθερος πλάγιος λόγος (Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας)

Νέα Ελληνικά Λυκείου/Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία: Ελεύθερος πλάγιος λόγος Του Άρη Ιωαννίδη Ελεύθερος πλάγιος λόγος Στoν χώρο της  αφηγηματικής λογοτεχνίας, προκειμένου να παρουσιαστεί ο λόγος ενός προσώπου απ' τον αφηγητή, υπάρχουν δύο βασικές δυνατότητες: ο...

Διαβάστε Περισσότερα
ΙΕΠ – Νέοι φάκελοι υλικού για τη Γ’ Λυκείου: Παροράματα στα Νέα Ελληνικά, τα Αρχαία και τα Μαθηματικά

ΙΕΠ – Νέοι φάκελοι υλικού για τη Γ’ Λυκείου: Παροράματα στα Νέα Ελληνικά, τα Αρχαία και τα Μαθηματικά

Ενημερώθηκαν οι Νέοι φάκελοι υλικού για τη Γ’ Λυκείου στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ με τα Παροράματα στα Νέα Ελληνικά, τα Αρχαία Ελληνικά και τα Μαθηματικά Γ' Λυκείου. Δείτε το νέο υλικό: Παροράματα στα Νέα Ελληνικά και τα Αρχαία Ελληνικά Γ' ΓΕΛ Παροράματα-Μαθηματικά Γ' ΓΕΛ...

Διαβάστε Περισσότερα
Λογοτεχνία Γ’ Λυκείου – Γλωσσάρι, Σχεδιάγραμμα: Φάκελος Υλικού – Δίκτυα Κειμένων

Λογοτεχνία Γ’ Λυκείου – Γλωσσάρι, Σχεδιάγραμμα: Φάκελος Υλικού – Δίκτυα Κειμένων

Λογοτεχνία Γ’ Λυκείου - Γλωσσάρι, Σχεδιάγραμμα: Φάκελος Υλικού - Δίκτυα Κειμένων Της Μίρκας Καμά ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ – ΔΙΚΤΥΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΑΡΙ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ = Κατασκευή μιας πραγματικότητας Ο συγγραφέας επιλέγει συγκεκριμένα στοιχεία από...

Διαβάστε Περισσότερα
Οδηγίες του ΥΠΑΙΘ για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στις Α’ και Β’ ΓΕΛ για το 2019-2020

Οδηγίες του ΥΠΑΙΘ για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στις Α’ και Β’ ΓΕΛ για το 2019-2020

Οδηγίες για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στις Α΄ και Β΄ τάξεις Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019 – 2020 Σχετ.: Το με αρ. πρωτ. εισ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 130254/22-08-2019 έγγραφο Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη...

Διαβάστε Περισσότερα
Οδηγίες για τη διδασκαλία των Αρχαίων & της Ν. Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ενδεικτικά κριτήρια) στη Γ’ Λυκείου

Οδηγίες για τη διδασκαλία των Αρχαίων & της Ν. Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ενδεικτικά κριτήρια) στη Γ’ Λυκείου

Οδηγίες για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας και των Αρχαίων Ελληνικών στη Γ΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Γ΄ και Δ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2019-2020 Σχετ.: Το με αρ. πρωτ. εισ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 135019/03-09-2019...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Λυκείου: Βασικό θέμα – Ιδέες/Προβληματισμοί – Αξίες

Νέα Ελληνικά Λυκείου: Βασικό θέμα – Ιδέες/Προβληματισμοί – Αξίες

Νέα Ελληνικά Λυκείου/Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία: Βασικό θέμα - Ιδέες/Προβληματισμοί - Αξίες Του Άρη Ιωαννίδη ΒΑΣΙΚΟ ΘΕΜΑ – ΙΔΕΕΣ/ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ – ΑΞΙΕΣ Το βασικό θέμα ενός λογοτεχνικού κειμένου     Ουσιαστικά, πρόκειται για το βαθύτερο νόημα που βρίσκεται κάτω...

Διαβάστε Περισσότερα
Σε ΦΕΚ η Απόφαση για την εξέταση του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» Γ’ Λυκείου

Σε ΦΕΚ η Απόφαση για την εξέταση του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» Γ’ Λυκείου

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η τροποποίηση της 107268/Δ2/03-07-2019 υπουργικής απόφασης (Β’ 2881) ως προς τον τρόπο εξέτασης του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» της Γ’ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου, της Γ’ και Δ’ τάξης Εσπερινού Γενικού...

Διαβάστε Περισσότερα
Αναλυτικά ο νέος τρόπος εξέτασης του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» της Γ’ Λυκείου

Αναλυτικά ο νέος τρόπος εξέτασης του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» της Γ’ Λυκείου

Αλλαγές στον τρόπο εξέτασης του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» της Γ' Λυκείου φέρνουν οι παρεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής στην Ανώτατη εκπαίδευση, που ανακοίνωσε σήμερα το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Σύμφωνα με τη σχετική Απόφαση: Στο μάθημα...

Διαβάστε Περισσότερα
Ανακοινώθηκαν οι αλλαγές για την εισαγωγή στην Γ/θμια Εκπαίδευση (Εξεταστέα ύλη, εξέταση γλώσσας – λογοτεχνίας, κατηγοριοποίηση τμημάτων)

Ανακοινώθηκαν οι αλλαγές για την εισαγωγή στην Γ/θμια Εκπαίδευση (Εξεταστέα ύλη, εξέταση γλώσσας – λογοτεχνίας, κατηγοριοποίηση τμημάτων)

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, και η Υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη, σχετικά με τις παρεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής στην Ανώτατη εκπαίδευση, έκαναν την ακόλουθη δήλωση: «Πολιτική μας απόφαση είναι να μην αλλάξουμε τους βασικούς άξονες στο πρόσφατα...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Ο χρόνος στην αφήγηση α) Εξωκειμενικοί/εξωτερικοί  & εσωτερικοί/εσωκειμενικοί χρόνοι

Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Ο χρόνος στην αφήγηση α) Εξωκειμενικοί/εξωτερικοί & εσωτερικοί/εσωκειμενικοί χρόνοι

Νέα Ελληνικά/Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου, Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας: Ο χρόνος στην αφήγηση α) Εξωκειμενικοί/εξωτερικοί & εσωτερικοί/εσωκειμενικοί χρόνοι Του Άρη Ιωαννίδη Εξωκειμενικοί/εξωτερικοί  & εσωτερικοί/εσωκειμενικοί χρόνοι Βασικό...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Λειτουργίες της γλώσσας – Δήλωση/συνυποδήλωση, Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας

Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Λειτουργίες της γλώσσας – Δήλωση/συνυποδήλωση, Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας

Νέα Ελληνικά/Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου, Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας: Λειτουργίες της γλώσσας – Δήλωση/συνυποδήλωση Του Άρη Ιωαννίδη Η βασική διάκριση στους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί η γλώσσα είναι η ακόλουθη: ο ένας αφορά τη λογική μας...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Οι σιωπές/αποσιωπήσεις στην ποίηση, Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας

Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Οι σιωπές/αποσιωπήσεις στην ποίηση, Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας

Νέα Ελληνικά/Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου, Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας: Οι σιωπές/αποσιωπήσεις στην ποίηση Του Άρη Ιωαννίδη Οι σιωπές/αποσιωπήσεις στην ποίηση «Ας είναι ευλογημένη η σιωπή! Γιατί μέσα σ' αυτήν θα μ' ακούσεις να μιλώ», Χαλίλ Γκιμπράν....

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου, Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας: «Τα σύμβολα στην ποίηση»

Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου, Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας: «Τα σύμβολα στην ποίηση»

Νέα Ελληνικά/Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου: «Τα σύμβολα στην ποίηση», Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας Του Άρη Ιωαννίδη «Τα σύμβολα στην ποίηση» Τα σύμβολα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ποίησης, αλλά και της καθημερινότητάς μας ευρύτερα. Ένα πρόσωπο,...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου, Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας: «Ανάλυση του λογοτεχνικού χαρακτήρα»

Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου, Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας: «Ανάλυση του λογοτεχνικού χαρακτήρα»

Νέα Ελληνικά/Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου: «Ανάλυση του λογοτεχνικού χαρακτήρα», Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας Του Άρη Ιωαννίδη Ανάλυση του  λογοτεχνικού χαρακτήρα Η ανάλυση του (λογοτεχνικού) χαρακτήρα ενός ήρωα έχει να κάνει με σημαντικές...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας: Μοντέλο Επιχειρηματολογίας Stephen Toulmin

Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Συνεξέταση Γλώσσας – Λογοτεχνίας: Μοντέλο Επιχειρηματολογίας Stephen Toulmin

Νέα Ελληνικά/Νεοελληνική Γλώσσα Γ’ Λυκείου: Μοντέλο Επιχειρηματολογίας Stephen Toulmin, Συνεξέταση Νεοελληνικής Γλώσσας – Λογοτεχνίας Του Άρη Ιωαννίδη Μοντέλο Επιχειρηματολογίας Stephen Toulmin Ο  Stephen Toulmin, Άγγλος φιλόσοφος,   βοήθησε σημαντικά στη ρητορική...

Διαβάστε Περισσότερα

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailNewsletter Τα πιο σημαντικά στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας!
schooltime.gr - Google News
Αποστολή άρθρων - Δελτίων τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Pin It on Pinterest