Επιλέξτε Page

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ – ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ

Αρχαία Ελληνικά Γ’ Λυκείου

Διαγωνίσματα
Αρχαία Ελληνική Θεματογραφία – Επαναληπτικές ασκήσεις για φοιτητές Φιλολογίας

Αρχαία Ελληνική Θεματογραφία – Επαναληπτικές ασκήσεις για φοιτητές Φιλολογίας

Επαναληπτικές ασκήσεις για φοιτητές Φιλολογίας - Αρχαία Ελληνική Θεματογραφία Του Φίλιππου Ξυράφα Α) Να μεταφραστεί το απόσπασμα σε κατανοητά Νέα Ελληνικά. Β) Να γίνει ειδολογικός προσδιορισμός του αποσπάσματος με βάση το γενικότερο νόημα του κειμένου και να...

Διαβάστε Περισσότερα
Αρχαία Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Κριτήρια αξιολόγησης από το ΙΕΠ σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις

Αρχαία Ελληνικά Γ΄ Λυκείου: Κριτήρια αξιολόγησης από το ΙΕΠ σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις

Κριτήρια αξιολόγησης - Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού Γ΄Λυκείου: Αναρτήθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής σειρά Κριτηρίων αξιολόγησης για τα  Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού Γ΄Λυκείου σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις (ΦΕΚ 3807/04-09-2018...

Διαβάστε Περισσότερα
Αρχαία Ελληνικά Γ’ Λυκείου – Αδίδακτο κείμενο: Θουκυδίδου Ιστορίαι, Γ’, 22

Αρχαία Ελληνικά Γ’ Λυκείου – Αδίδακτο κείμενο: Θουκυδίδου Ιστορίαι, Γ’, 22

Άγνωστο κείμενο: Θουκυδίδου Ιστορίαι, Γ’, 22 - Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού Γ’ Λυκείου Του Γιώργου Μέρκατα ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, Θουκυδίδου Ιστορίαι, Γ’, 22, καὶ αὐτίκα βοὴ ἦν, τὸ δὲ στρατόπεδον ἐπὶ τὸ τεῖχος ὥρμησεν· οὐ γὰρ ᾔδει ὅτι ἦν τὸ δεινὸν σκοτεινῆς νυκτὸς καὶ...

Διαβάστε Περισσότερα
Ασκήσεις ονοματικού μέρους αρχαιοελληνικής γραμματικής με απαντήσεις

Ασκήσεις ονοματικού μέρους αρχαιοελληνικής γραμματικής με απαντήσεις

Ασκήσεις ονοματικού μέρους αρχαιοελληνικής γραμματικής με απαντήσεις Του Χρήστου Χαρακόπουλου ΟΛΙΓΟΛΕΠΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ  ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ  ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΕΡΙΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ 1. Να γράψετε τους τύπους που ζητούνται...

Διαβάστε Περισσότερα
Αρχαία Ελληνική Θεματογραφία – Επαναληπτικές Ασκήσεις Γραμματικής

Αρχαία Ελληνική Θεματογραφία – Επαναληπτικές Ασκήσεις Γραμματικής

Αρχαία Ελληνική Θεματογραφία - Επαναληπτικές Ασκήσεις Γραμματικής Του Φίλιππου Ξυράφα Επαναληπτικό test για μαθητές Λυκείου και φοιτητές Φιλολογίας Α. Ασκήσεις τονισμού: Να τονιστούν τα παρακάτω αποσπάσματα (μαζί με τα ανάλογα πνεύματα) Δαρειου και Παρυσατιδος...

Διαβάστε Περισσότερα
«Φιλοσοφικός Λόγος, Ερωτήσεις Εισαγωγής Σωστό/Λάθος» δωρεάν βοήθημα, Α. Ιωαννίδης, Εκδ. schooltime.gr

«Φιλοσοφικός Λόγος, Ερωτήσεις Εισαγωγής Σωστό/Λάθος» δωρεάν βοήθημα, Α. Ιωαννίδης, Εκδ. schooltime.gr

«Φιλοσοφικός Λόγος, Ερωτήσεις Εισαγωγής Σωστό/Λάθος – Αρχαία Ελληνικά Γ’ Λυκείου» Δωρεάν βοήθημα Συγγραφέας: Άρης Ιωαννίδης Έκδοση: Εκδόσεις schooltime.gr Εκδοτική επιμέλεια: Γιώργος Β. Σκάθαρος Έτος Έκδοσης: 2018, Ιούνιος Περιγραφή: Εκπαιδευτικό βοήθημα για το μάθημα...

Διαβάστε Περισσότερα
Διαγώνισμα Προσομοίωσης στα Αρχαία Ελληνικά της Γ’ Λυκείου

Διαγώνισμα Προσομοίωσης στα Αρχαία Ελληνικά της Γ’ Λυκείου

Αρχαία Ελληνικά Γ’ Λυκείου – Διαγώνισμα Προσομοίωσης Του Άρη Ιωαννίδη* ΔΙΔΑΓΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΛΑΤΩΝ - ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ Ενότητα 5η (323a-e) Η πολιτική αρετή ως κοινή και φυσική ιδιότητα όλων των ανθρώπων Ἵνα δὲ μὴ οἴῃ ἀπατᾶσθαι ὡς τῷ ὄντι ἡγοῦνται πάντες ἄνθρωποι πάντα ἄνδρα...

Διαβάστε Περισσότερα
Μεταφραστικά δείγματα «Αδίδακτων» Αρχαιοελληνικών κειμένων

Μεταφραστικά δείγματα «Αδίδακτων» Αρχαιοελληνικών κειμένων

Μεταφραστικά δείγματα «Αδίδακτων» Αρχαιοελληνικών κειμένων Του Άρη Ιωαννίδη Καὶ μὴν ὅτι μὲν προσήκει πάντας κολάζειν τοὺς ἀδικοῦντας, εὖ οἶδ' ὅτι πάντες ἄν, εἴ τις ἔροιτο, φήσαιτε· ὅσῳ δὲ μάλιστα τοῦτον, ὃς νόμον εἰσενήνοχ' ἐπὶ βλάβῃ τοῦ πλήθους, ἐγὼ πειράσομαι...

Διαβάστε Περισσότερα
15 δωρεάν βοηθήματα για το «άγνωστο κείμενο» στα αρχαία ελληνικά

15 δωρεάν βοηθήματα για το «άγνωστο κείμενο» στα αρχαία ελληνικά

Το Εκπαιδευτικό Τμήμα του schooltime.gr προτείνει 15 βοηθήματα για το αδίδακτο κείμενο στα αρχαία ελληνικά της Β’ και Γ’ Λυκείου. Δείτε το εκπαιδευτικό υλικό στα παρακάτω links «Αρχαία Ελληνικά – Αδίδακτο Κείμενο, Θέματα Πανελλαδικών 1983-2017» «Αρχαία Ελληνική...

Διαβάστε Περισσότερα
Αρχαία Γ΄λυκείου: Αδίδακτο κείμενο (Δημοσθένης, Επιτάφιος, 35-37)

Αρχαία Γ΄λυκείου: Αδίδακτο κείμενο (Δημοσθένης, Επιτάφιος, 35-37)

 Άγνωστο κείμενο (Δημοσθένης, Επιτάφιος, 35-37): Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού Γ΄λυκείου Του Φίλιππου Ξυράφα Αδίδακτο Κείμενο: Δημοσθένης, Επιτάφιος, 35-37 Ἔστι μὲν οὖν ἴσως χαλεπὸν τὰς παρούσας συμφορὰς λόγῳ κουφίσαι• δεῖ δ’ ὅμως πειρᾶσθαι καὶ πρὸς τὰ παρηγοροῦντα...

Διαβάστε Περισσότερα
70 ερωτήσεις αυξημένης δυσκολίας πάνω σε επιλεγμένους ρηματικούς τύπους της Α.Ε. Γλώσσας

70 ερωτήσεις αυξημένης δυσκολίας πάνω σε επιλεγμένους ρηματικούς τύπους της Α.Ε. Γλώσσας

70 ερωτήσεις αυξημένης δυσκολίας πάνω σε επιλεγμένους ρηματικούς τύπους της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας Του Φίλιππου Ξυράφα Τα Εβδομήκοντα των Ρημάτων Κατάλογος 70 ερωτήσεων αυξημένης δυσκολίας σε επιλεγμένους ρηματικούς τύπους της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας για μαθητές...

Διαβάστε Περισσότερα
Αρχαία Προσανατολισμού Γ΄λυκείου: Αδίδακτο κείμενο (Θουκυδίδου, Ιστορία, 1, 2)

Αρχαία Προσανατολισμού Γ΄λυκείου: Αδίδακτο κείμενο (Θουκυδίδου, Ιστορία, 1, 2)

Αρχαία  Ελληνικά Γ΄λυκείου – Αδίδακτο κείμενο (Θουκυδίδου, Ιστορία, 1, 2) Του Φίλιππου Ξυράφα* Αδίδακτο Κείμενο: Θουκυδίδου, Ιστορία, 1, 2 (Το απόσπασμα προέρχεται από την Αρχαιολογία των Ιστοριών) Φαίνεται γὰρ ἡ νῦν Ἑλλὰς καλουμένη οὐ πάλαι βεβαίως οἰκουμένη, ἀλλὰ...

Διαβάστε Περισσότερα
150+ Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος) στην Εισαγωγή του Φιλοσοφικού Λόγου Γ’ Λυκείου

150+ Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος) στην Εισαγωγή του Φιλοσοφικού Λόγου Γ’ Λυκείου

Φιλοσοφικός λόγος - Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου: Δείτε μέσα από 9 δημοσιεύσεις του schooltime.gr 150+ Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος) στην Εισαγωγή του Φιλοσοφικού Λόγου Γ’ Λυκείου: Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 29-34) Φιλοσοφικός...

Διαβάστε Περισσότερα
Επαναληπτικό Διαγώνισμα Αρχαίων Ελληνικών Προσανατολισμού, Γ΄Λυκείου

Επαναληπτικό Διαγώνισμα Αρχαίων Ελληνικών Προσανατολισμού, Γ΄Λυκείου

Επαναληπτικό Διαγώνισμα Αρχαίων Ελληνικών Προσανατολισμού, Γ΄Λυκείου Του Άρη Ιωαννίδη* Διδαγμένο κείμενο Αριστοτέλης, Πολιτικά   Θ 2, 1-4 Ὅτι μὲν οὖν νομοθετητέον περὶ παιδείας καὶ ταύτην κοινὴν ποιητέον, φανερόν· τίς δ’ ἔσται ἡ παιδεία καὶ πῶς χρὴ παιδεύεσθαι, δεῖ μὴ...

Διαβάστε Περισσότερα
Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 138 – 139 & 164 – 165)

Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 138 – 139 & 164 – 165)

Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου - Αρχαία Ελληνικά, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 138 - 139 & 164 - 165) Του Άρη Ιωαννίδη Ερώτηση: Να γράψετε δίπλα στο γράμμα που αντιστοιχεί σε καθεμία από τις παρακάτω θέσεις, τη λέξη Σωστό, αν είναι σωστή, ή τη λέξη...

Διαβάστε Περισσότερα
Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 127 – 129 & 133 – 135)

Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 127 – 129 & 133 – 135)

Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου - Αρχαία Ελληνικά, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 127 – 129 & 133 – 135) Του Άρη Ιωαννίδη Ερώτηση: Να γράψετε δίπλα στο γράμμα που αντιστοιχεί σε καθεμία από τις παρακάτω θέσεις, τη λέξη Σωστό, αν είναι σωστή, ή τη λέξη...

Διαβάστε Περισσότερα
Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 89 – 103)

Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 89 – 103)

Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου - Αρχαία Ελληνικά, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 89 – 103) Του Άρη Ιωαννίδη Ερώτηση: Να γράψετε δίπλα στο γράμμα που αντιστοιχεί σε καθεμία από τις παρακάτω θέσεις, τη λέξη Σωστό, αν είναι σωστή, ή τη λέξη Λάθος, αν είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Διαγώνισμα Αρχαίων Ελληνικών Γ’ Λυκείου: Διδαγμένο – Αδίδακτο Κείμενο (Λυσίου, επιτάφιος 64-65)

Διαγώνισμα Αρχαίων Ελληνικών Γ’ Λυκείου: Διδαγμένο – Αδίδακτο Κείμενο (Λυσίου, επιτάφιος 64-65)

Διαγώνισμα Αρχαίων Ελληνικών Γ’ Λυκείου: Διδαγμένο - Αδίδακτο Κείμενο Του Γιώργου Μέρκατα* Α. ΔΙΔΑΓΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ἔτι τὸ μὲν ἁμαρτάνειν πολλαχῶς ἔστιν (τὸ γὰρ κακὸν τοῦ ἀπείρου, ὡς οἱ Πυθαγόρειοι εἴκαζον, τὸ δ’ ἀγαθὸν τοῦ πεπερασμένου), τὸ δὲ κατορθοῦν μοναχῶς (διὸ καὶ...

Διαβάστε Περισσότερα
Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 87 – 88)

Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 87 – 88)

Φιλοσοφικός Λόγος Γ’ Λυκείου - Αρχαία Ελληνικά, Εισαγωγή: Ερωτήσεις (Σωστό – Λάθος, Σελ. 87 – 88) Του Άρη Ιωαννίδη Ερώτηση: Να γράψετε δίπλα στο γράμμα που αντιστοιχεί σε καθεμία από τις παρακάτω θέσεις, τη λέξη Σωστό, αν είναι σωστή, ή τη λέξη Λάθος, αν είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Αδίδακτο κείμενο Γ’ Λυκείου: διδασκαλία πλάγιου λόγου και ανάλυσης μετοχών σε δευτερεύουσα πρόταση

Αδίδακτο κείμενο Γ’ Λυκείου: διδασκαλία πλάγιου λόγου και ανάλυσης μετοχών σε δευτερεύουσα πρόταση

Αδίδακτο κείμενο Γ’ Λυκείου για τη διδασκαλία του πλάγιου λόγου και της ανάλυσης μετοχών σε δευτερεύουσα πρόταση Της Έρης Ναθαναήλ ΚΕΙΜΕΝΟ [6] προσήκειν δὲ ἔγωγε νομίζω, ὅταν μὲν νομοθετῶμεν, τοῦθ’ ἡμᾶς σκοπεῖν, ὅπως καλῶς ἔχοντας καὶ συμφέροντας νόμους τῇ πολιτείᾳ...

Διαβάστε Περισσότερα

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailNewsletter Τα πιο σημαντικά στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας!
schooltime.gr - Google News
Αποστολή άρθρων - Δελτίων τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Pin It on Pinterest