Select Page

ΛΥΚΕΙΟ

Νεκτάριος Κορδής: Η Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Εκπαίδευση στην Ελλάδα το 2018

Νεκτάριος Κορδής: Η Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Εκπαίδευση στην Ελλάδα το 2018

Του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, Σε συνέχεια παλαιότερων ενημερωτικών  για τις επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση σας ενημερώσουμε με βάση κάποια νεώτερα στοιχεία: 1. Αρχικά εξακολουθεί να εμφανίζεται μια σοβαρή μείωση του αριθμού...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο αξιολόγησης «Διαφήμιση και καταναλωτικό πρότυπο», Έκθεση Γ’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης «Διαφήμιση και καταναλωτικό πρότυπο», Έκθεση Γ’ Λυκείου

Νεοελληνική γλώσσα/Έκθεση Γ’ Λυκείου: «Διαφήμιση και καταναλωτικό πρότυπο», Κριτήριο αξιολόγησης Της Έρης Ναθαναήλ Κείμενο Οι διαφημίσεις προκαλούν φτηνές, σχεδόν, μηχανικές συναισθηματικές αντιδράσεις και προτρέπουν το κοινό στην «επιλογή των πιο άμεσων ηδονών που...

Διαβάστε Περισσότερα
Αρχαία Β’ & Γ’ Λυκείου, αδίδακτο κείμενο (Ισοκράτης), σύμφωνα με το νέο σύστημα αξιολόγησης

Αρχαία Β’ & Γ’ Λυκείου, αδίδακτο κείμενο (Ισοκράτης), σύμφωνα με το νέο σύστημα αξιολόγησης

Αδίδακτο/άγνωστο κείμενο (Ισοκράτης), σύμφωνα με το νέο σύστημα αξιολόγησης, Αρχαία Ελληνικά Β’ & Γ’ Λυκείου Του Άρη Ιωαννίδη Ισοκράτης, Περί Ειρήνης (Πίστις: §18–20) Στο απόσπασμα από το έργο του Ισοκράτη, «Περί Ειρήνης», ο ρήτορας αναφέρεται   στα πλεονεκτήματα ...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο αξιολόγησης (νέου τύπου) «Διάλογος: Αξία και Προϋποθέσεις», Έκθεση Α’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης (νέου τύπου) «Διάλογος: Αξία και Προϋποθέσεις», Έκθεση Α’ Λυκείου

Νεοελληνική γλώσσα/Έκθεση Α’ Λυκείου: «Διάλογος: Αξία και Προϋποθέσεις», Κριτήριο αξιολόγησης (νέου τύπου) Της Έρης Ναθαναήλ Κείμενο: Η αξία του διαλόγου Ο διάλογος ως κανόνας ζωής γεννήθηκε στον τόπο αυτόν που ζούμε. Και δεν υπονοούμε μονάχα το φιλοσοφικό διάλογο....

Διαβάστε Περισσότερα
Από 3 έως 6 Δεκεμβρίου οι αιτήσεις εκπαιδευτικών στην «Ενισχυτική Διδασκαλία 2018-19»

Από 3 έως 6 Δεκεμβρίου οι αιτήσεις εκπαιδευτικών στην «Ενισχυτική Διδασκαλία 2018-19»

Ενισχυτική Διδασκαλία: Από σήμερα, Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018, έως και την Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 15:00, καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ85, ΠΕ06 οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στους κυρωμένους ενιαίους πίνακες...

Διαβάστε Περισσότερα
Κριτήριο αξιολόγησης «Υπάρχει κρίση πολιτισµού σήµερα;», Ν. γλώσσα/Έκθεση Γ’ Λυκείου

Κριτήριο αξιολόγησης «Υπάρχει κρίση πολιτισµού σήµερα;», Ν. γλώσσα/Έκθεση Γ’ Λυκείου

Νεοελληνική γλώσσα/Έκθεση Γ’ Λυκείου: «Πολιτισμική κρίση», Κριτήριο Αξιολόγησης  Κείμενο: Υπάρχει κρίση πολιτισµού σήµερα; Από τα πρώτα στάδια της παρουσίας του στη γη ο άνθρωπος προσπάθησε να δημιουργήσει πολιτισμό. Αυτό που ορίζεται ως το σύνολο των ανθρώπινων...

Διαβάστε Περισσότερα
Αρχαία Γ’ Λυκείου – Πανελλαδικές: Συνηθέστερες ερωτήσεις γραμματικής & συντακτικού στο αδίδακτο κείμενο

Αρχαία Γ’ Λυκείου – Πανελλαδικές: Συνηθέστερες ερωτήσεις γραμματικής & συντακτικού στο αδίδακτο κείμενο

Συνηθέστερες ερωτήσεις γραμματικής & συντακτικού στο αδίδακτο κείμενο Αρχαία Ελληνικά Γ’ Λυκείου - Πανελλαδικές εξετάσεις Του Τάσου Τριανταφυλλόπουλου Α. Συνηθέστερες ερωτήσεις γραμματικής στο αδίδακτο κείμενο Τα ουσιαστικά γ΄κλίσης Κατηγορία «πόλις»: ὕβρις,...

Διαβάστε Περισσότερα
Σχεδιάγραμμα Έκθεσης Α’ Λυκείου «Eξάλειψη γλωσσικών ιδιωμάτων»

Σχεδιάγραμμα Έκθεσης Α’ Λυκείου «Eξάλειψη γλωσσικών ιδιωμάτων»

Νεοελληνική  Γλώσσα/Έκθεση Α’ Λυκείου: Eξάλειψη γλωσσικών ιδιωμάτων, σχεδιάγραμμα Θέμα: «Σήμερα, στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης, παρατηρείται η εξάλειψη των γλωσσικών ιδιωμάτων και διαλέκτων, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις φθείρονται ακόμα και εθνικές γλώσσες. Πρόκειται...

Διαβάστε Περισσότερα
Σχεδιάγραμμα έκθεσης Γ’ Λυκείου «Τεχνικός πολιτισµός»

Σχεδιάγραμμα έκθεσης Γ’ Λυκείου «Τεχνικός πολιτισµός»

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Γ’ Λυκείου: Τεχνικός πολιτισµός, σχεδιάγραμμα Θέμα: «Για τις αρνητικές συνέπειες των εφαρμογών της τεχνολογίας δεν ευθύνεται μόνο η ίδια η τεχνολογία, αλλά ο τρόπος αξιοποίησής της από τον άνθρωπο. Ποιες οι προτάσεις σου για τη θετική...

Διαβάστε Περισσότερα
Σχεδιάγραμμα έκθεσης Γ’ Λυκείου «Ευθύνη του επιστήµονα»

Σχεδιάγραμμα έκθεσης Γ’ Λυκείου «Ευθύνη του επιστήµονα»

Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση Γ’ Λυκείου: Ευθύνη του επιστήµονα, σχεδιάγραμμα Θέμα: «Για τις αρνητικές συνέπειες των εφαρμογών της τεχνολογίας δεν ευθύνεται μόνο η ίδια η τεχνολογία, αλλά ο τρόπος αξιοποίησής της από τον άνθρωπο. Συχνά βέβαια ορισμένα τεχνολογικά...

Διαβάστε Περισσότερα

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailNewsletter Τα πιο σημαντικά στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας!
schooltime.gr - Google News
Αποστολή άρθρων - Δελτίων τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ