Επιλέξτε Page

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΡΘΡΑ

«868 λέξεις για την παράδοση και τους νέους» του Βασίλη Συμεωνίδη

«868 λέξεις για την παράδοση και τους νέους» Γράφει ο Βασίλης Συμεωνίδης Συχνά, με αφορμή τα θέματα της έκθεσης που δίνονται στις πανελλαδικές εξετάσεις της γ΄ λυκείου σκέφτομαι τι θα μπορούσα να γράψω εγώ στη θέση των μαθητών. Έτσι, με τη σιγουριά ότι το κείμενό μου...

Διαβάστε Περισσότερα

«Γιατί οι μαθητές καταστρέφουν το σχολικό ψηφιακό υλικό;» του Βασίλη Συμεωνίδη

«Γιατί οι μαθητές καταστρέφουν το σχολικό ψηφιακό υλικό;» Γράφει ο Βασίλης Συμεωνίδης Η πρώτη μορφή αυτού του κειμένου είχε δημοσιευτεί στο δίκτυο «αλφαβήτα», αλλά δεν υπάρχει στις νέες σελίδες του. Ωστόσο, ξαναδιαβάζοντάς το είδα τη σημασία του με άλλο μάτι....

Διαβάστε Περισσότερα

«Μελέτη ή Διάβασμα;» της Χρύσας Τσάκωνα

«Μελέτη ή Διάβασμα;» Γράφει η Χρύσα Τσάκωνα ΜΕΛΕΤΗ: ρήμα μελετῶ, φροντίζω για κάτι, μέλει μοι τινος. Δίνω προσοχή, ενδιαφέρομαι, παρακολουθώ μέχρι τέλους, το εξετάζω επιμελώς, το σπουδάζω. Ασκούμαι και γυμνάζομαι. Προσέχω. Σκέπτομαι. ΔΙΑΒΑΣΜΑ: ρήμα διαβάζω. Από το...

Διαβάστε Περισσότερα

«Η γλώσσα ως συνάντηση ανθρώπου με άνθρωπο», Γεώργιος Μπαμπινιώτης

«Η γλώσσα ως συνάντηση ανθρώπου με άνθρωπο» Γεώργιος Μπαμπινιώτης Κάθε πράξη επικοινωνίας μας με τους άλλους –από την πιο στοιχειώδη (την αγορά μιας εφημερίδας λ.χ. στο περίπτερο) ώς την πιο απαιτητική επικοινωνία (την ποίηση, που δεν είναι παρά μια απόπειρα...

Διαβάστε Περισσότερα

«Ύφος : η ατομικὴ γλωσσική μας ταυτότητα», Γεώργιος Μπαμπινιώτης

«Ύφος : η ατομικὴ γλωσσική μας ταυτότητα» Γεώργιος Μπαμπινιώτης Μπορεῖ νὰ μὴνεἴμαστε ὅλοι ἰδιο-φυεῖς, εἴμαστε ὅμως ὅλοι «ἰδιο-υφεῖς», ὁ καθένας μας δηλαδὴ ἔχει τὸ δικό του γλωσσικὸ ὕφος. Τὸ γλωσσικό μας ὕφος εἶναι ἡ ἀτομικὴ γλωσσική μας ταυτότητα. Κανεὶς δὲν συμπίπτει...

Διαβάστε Περισσότερα
Γεώργιος Μπαμπινιώτης: «Η διδασκαλία του αρχαίου ελληνικού λόγου»

Γεώργιος Μπαμπινιώτης: «Η διδασκαλία του αρχαίου ελληνικού λόγου»

Του Γ. Μπαμπινιώτη Στο εμπειρικό επιχείρημα ότι από την αρχαία ελληνική παραγωγή μας ενδιαφέρει να δώσουμε πρωτίστως το περιεχόμενο και δευτερευόντως —ή ελάχιστα— τη μορφή […] έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής : Το κλασικό κείμενο δεν είναι εγκυκλοπαίδεια στην οποία θα...

Διαβάστε Περισσότερα

«Κάποιοι Δάσκαλοι…» του Τέου Ρόμβου

«Κάποιοι Δάσκαλοι...» του Τέου Ρόμβου Ζήτησα απ’ τον Τέο Ρόμβο ένα άρθρο του για το schooltime.gr. Μου μίλησε για δασκάλους που κάνουν τη δουλειά τους με αγάπη και με μεράκι... Μεταφέρω τα λόγια του αυτολεξεί: «Έχουν ανάγκη μεγάλη, από εμπνευσμένους δασκάλους, τα...

Διαβάστε Περισσότερα

«Τάξη Δημιουργική με Φαντασία αρκετή» του Ηρακλή Λαμπαδαρίου, από τις εκδόσεις Σαΐτα

«Τάξη Δημιουργική με Φαντασία αρκετή», του Ηρακλή Λαμπαδαρίου από τις εκδόσεις Σαΐτα«Τάξη Δημιουργική με Φαντασία αρκετή»

Συγγραφέας: Ηρακλής Λαμπαδαρίου, Φιλόλογος, Δημιουργός Εκδόσεων Σαΐτα

Εκδόσεις Σαΐτα

Σύντομη περίληψη
Τεχνικές, ιδέες, σκέψεις και δραστηριότητες οι οποίες δεν ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας αλλά είναι εύκολα και άμεσα υλοποιήσιμες στο πλαίσιο της σχολικής αίθουσας και του σπιτιού, της τάξης έξω από την τάξη.
Στόχος του συγγραφέα είναι να αποτελέσει όλο αυτό το υλικό το έναυσμα για τη συστηματική ενασχόληση εκπαιδευτικών και γονέων με τη βελτίωση των διδακτικών τους προσεγγίσεων και το σχεδιασμό δικών τους, πρωτότυπων δραστηριοτήτων με συνδυασμό των πολυμεσικών εφαρμογών, βασισμένων στις ιδιαιτερότητες των μαθητών τους, οι οποίες θα καλλιεργούν κυρίως τη δημιουργικότητά τους και το ενδιαφέρον τους για τη μάθηση και τη φιλαναγνωσία.
Διαβάστε Περισσότερα

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailNewsletter Τα πιο σημαντικά στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας!
schooltime.gr - Google News
Αποστολή άρθρων - Δελτίων τύπου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Pin It on Pinterest