«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για την Α’ Γυμνασίου: Ενότητα 10η» της Μαρίας Αθανασίου«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για την Α’ Γυμνασίου: Ενότητα 10η»

Της Μαρίας Αθανασίου

ΕΝΟΤΗΤΑ 10

ΘΕΜΑ : «Από ένα σχολείο που βρίσκεται μακριά από το δικό σας, σας ζητούν ένα κείμενο για την περιοχή σας, για να το δημοσιεύσουν στη σχολική τους εφημερίδα. Γράψτε τους για τον τόπο σας, το όνομά του, τις φυσικές ομορφιές του, το πώς ήταν παλιότερα και σήμερα (σπίτια, δρόμοι κ.λ.π.) , κάποια γνωστή προσωπικότητα που έζησε σε αυτόν ή όποιο άλλο στοιχείο σας εντυπωσιάζει

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ

Πρόλογος – Ποιος είναι ο τόπος μου ; Πού βρίσκεται ; Πού οφείλει την ονομασία του ;

Κύριο μέρος

1η παράγραφος – Οι φυσικές του ομορφιές

Βουνά, παραλίες, ποτάμια, λίμνες, ιαματικά λουτρά, γραφικά χωριά, προτεινόμενες δραστηριότητες στη θάλασσα ή στο βουνό.

2η παράγραφος – Ο τόπος μου παλιά και σήμερα

Παλιά : καλαίσθητα σπίτια με 1 ή 2 ορόφους και αυλή, μικροί και στενοί δρόμοι, μικρά μαγαζιά στο κέντρο της πόλης, λιγότεροι κάτοικοι, άμαξες, περισσότερο πράσινο.

Σήμερα : σύγχρονη πόλη, απρόσωπα κτίρια, πολυκαταστήματα, πολυκατοικίες, ταβέρνες, καφετέριες, δημόσιες υπηρεσίες, τσιμέντο, περισσότεροι κάτοικοι, λιγότερο πράσινο, κυκλοφοριακό πρόβλημα, καυσαέριο.

Υπάρχει κάποιο κτίριο / κάποια περιοχή που παραμένει αναλλοίωτο / η στο χρόνο ;

3η παράγραφος – Προσωπικότητες που έζησαν, έδρασαν ή πέρασαν από την περιοχή μου / Κάποιο μοναδικό και εντυπωσιακό αξιοθέατο

Επίλογος – Σκέψεις και συναισθήματα / μία ευχή για τον αγαπημένο μου τόπο μου.

  •  Στο σχεδιάγραμμα παρατίθενται μόνο οι λεπτομέρειες της 2ης παραγράφου που είναι σχεδόν κοινές για όλες τις περιοχές. 

 

Αναδημοσίευση: Το άρθρο προσφέρεται  μόνο  για προσωπική χρήση

Δείτε ακόμη: «Χρήσιμες Οδηγίες: Γυμνάσιο» της Μαρίας Αθανασίου & «Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων: Γυμνάσιο» της Μαρίας Αθανασίου