«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για την Α’ Γυμνασίου: Ενότητα 9η» της Μαρίας Αθανασίου«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για την Α’ Γυμνασίου: Ενότητα 9η»

Της Μαρίας Αθανασίου

ΕΝΟΤΗΤΑ 9

ΘΕΜΑ : «Από μια εταιρεία νέων τεχνολογιών σας έστειλαν ένα διαφημιστικό φυλλάδιο (κειμ.9) για να αγοράσετε ή εσείς ή το σχολείο σας ένα ρομπότ – δάσκαλο αγγλικών. Απαντήστε στην πρότασή τους με μια επιστολή 2-3 παραγράφων (λαμβάνοντας υπόψη και το κείμενο 3 του Τετραδίου Εργασιών).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ

Πρόλογος – Ευχαριστίες για το κατατοπιστικό διαφημιστικό φυλλάδιο. Ενδιαφέρουσα πρόταση αλλά ενστάσεις.

Κύριο μέρος

1η παράγραφος – Τα πλεονεκτήματα του ρομπότ-δασκάλου

  • Η τεχνολογία μπαίνει δυναμικά στο χώρο της εκπαίδευσης. Η διδασκαλία θα βασίζεται στους Η/Υ και στα ρομπότ. Καινοτομία και τεράστιες δυνατότητες.
  • Η καθημερινή παρουσία των παιδιών στο σχολείο δε θα είναι απαραίτητη. Μάθημα και από το σπίτι. Πολύ καλό για τους μαθητές με ειδικές ανάγκες και τα παιδιά που ζουν μακριά από τα αστικά κέντρα.
  • Πρόσβαση στη γνώση όλο το 24ωρο. Περισσότερες πρωτοβουλίες και γνώσεις στους μαθητές. Αυτενέργεια.
  • Το μάθημα θα είναι πιο ενδιαφέρον για τα παιδιά.

2η παράγραφος – Τα μειονεκτήματα του ρομπότ-δασκάλου

  • Είναι μια μηχανή, ένα άψυχο και απρόσωπο αντικείμενο. Δεν μπορεί να υποκαταστήσει τον άνθρωπο. Ο δάσκαλος δεν προσφέρει μόνο γνώσεις στους μαθητές, αλλά τους εμπνέει και τους βοηθά να αναπτύξουν και να εξελίξουν τη σκέψη τους. Αποτελεί πρότυπο γι’αυτούς.
  • Η μάθηση μέσω ρομπότ είναι μια μοναχική δραστηριότητα. Κάθε μαθητής εργάζεται μόνος του. Δεν ανταλλάσσει απόψεις ούτε συνεργάζεται με τους συμμαθητές του. Ένας, όμως, από τους στόχους του σχολείου είναι η κοινωνικοποίηση των μαθητών και το ομαδικό πνεύμα.

Επίλογος – Απόφαση για αγορά του ρομπότ-δασκάλου βοηθητικά και μόνο για το μάθημα των αγγλικών.

  • Στην επιστολή γράφουμε πάνω δεξιά τον τόπο και την ημερομηνία

ενώ κάτω αριστερά γράφουμε την προσφώνηση, δηλαδή :

       Θεσσαλονίκη , 6 Απριλίου 2013

Αγαπητοί κύριοι, / Αγαπητή εταιρεία,

Στο τέλος γράφουμε την αποφώνηση :  Με εκτίμηση,

    οι μαθητές του δεκαπενταμελούς συμβουλίου

      του 15ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

 

Αναδημοσίευση: Το άρθρο προσφέρεται  μόνο  για προσωπική χρήση

Δείτε ακόμη: «Χρήσιμες Οδηγίες: Γυμνάσιο» της Μαρίας Αθανασίου «Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων: Γυμνάσιο» της Μαρίας Αθανασίου