Γενική Γραμματεία Νέας γενιάς: Πρόγραμμα «Από τη Μάθηση στη Πράξη»Γενική Γραμματεία Νέας γενιάς: Πρόγραμμα «Από τη Μάθηση στη Πράξη»

Στο πλαίσιο της πολιτικής ενίσχυσης της νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχόλησης, η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος (ΣΕΣΜΑ) και την Ελληνική Εταιρεία Συμβούλων Μάνατζμεντ (ΕΛΕΣΜΑ) διοργανώνουν το πρόγραμμα από τη «Από τη Μάθηση στη Πράξη»

Παρουσία των 80 νέων συμμετεχόντων, εκπροσώπων του ΣΕΣΜΑ (Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδας), ΕΛΕΣΜΑ (Ελληνική Εταιρία Συμβούλων Μάνατζμεντ) και της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 04/10 το απόγευμα η ημερίδα έναρξης του προγράμματος στην αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη» του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο Γενικός Γραμματέας Νέας Γενιάς, κ. Παναγιώτης Κανελλόπουλος και ο Πρόεδρος του Δ.Σ. ΣΕΣΜΑ, κ. Παντελής Κούκος . Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν αναλυτικά στους παρευρισκομένους οι σκοποί και το πρόγραμμα της δράσης από τον Πρόεδρο Δ.Σ. ΕΛΕΣΜΑ, κ. Αθανάσιο Μαύρο. Παρέμβαση στην εκδήλωση έκανε ο Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας κ. Χρήστος Βασιλάκος.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τις παρουσιάσεις δύο νέων επιχειρηματιών, του κ. Φάνη Κουτουβέλη , Co-founderINTALE (i-kiosk) και του κ. Γιάννη Παπαδάκη, Founder Pollfish. Οι δύο νέοι παρουσίασαν τις εταιρίες τους, τα προβλήματα που συνάντησαν στη διαδρομή   και συζήτησαν με τους παρευρισκόμενους σχετικά με την αποκατάσταση των νέων μετά το πανεπιστήμιο.

Στόχοι της δράσης είναι:

  • Η μεταφορά εμπειρίας σε συνδυασμό με πρακτικές γνώσεις.
  • Η προετοιμασία για την υποστήριξη καινοτόμων ιδεών.
  • Η δυνατότητα δικτύωσης στελεχών εταιρειών συμβούλων μάνατζμεντ και νέων με αντίστοιχα ενδιαφέροντα.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής θεματικές ενότητες:

  1. Operations Management (πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, κ.α.)
  2. Εξωστρέφεια (εξαγωγές, τυποποίηση, μέσα προώθησης, κ.α.)
  3. Quality Management (διασφάλιση ποιότητας, πρότυπα και φορείς πιστοποίησης)
  4. Sustainability (ΕΚΕ, φιλικές πρακτικές, αποτύπωμα άνθρακα)
  5. Innovation transfer (καινοτομία, έρευνα και διασύνδεση με την παραγωγή)
  6. Funding opportunities (Ευραπαϊκά προγράμματα, ΕΣΠΑ, Τράπεζες, κλπ)
  7. Marketing Management (σχεδιασμός προϊόντων, κανάλια προβολής, ηλεκτρονικό εμπόριο, κ.α.)
  8. HR Management (δομή εταιρειών, επιλογές συνεργατών, συστήματα αμοιβών, κ.α.)
  9. Financial Management (αξιολόγηση επενδύσεων, στατιστική ανάλυση, κ.α.)
  10. Start up Know how (σχεδιασμός και μορφές επιχειρήσεων)

Η θεωρητική κατάρτιση για κάθε μια θεματική ενότητα είναι 6 ώρες και η πρακτική κατάρτιση 2 ώρες. Η Συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 80 ώρες και θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2013.