«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για την Α’ Γυμνασίου: Ενότητα 2η» της Μαρίας Αθανασίου«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για την Α’ Γυμνασίου: Ενότητα 2η»

Της Μαρίας Αθανασίου

ENOTHTA 2

ΘΕΜΑ : «Έχετε αρχίσει να χρησιμοποιείτε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και θέλετε να στείλετε ένα κείμενο στην ηλεκτρονική εφημερίδα του 14ου Γυμνασίου Περιστερίου. Περιγράψτε στην πρώτη παράγραφο διάφορα ευτράπελα- κωμικά επεισόδια που συμβαίνουν στο σχολείο σας και στη συνέχεια αναλύστε πώς είναι οι σχέσεις σας με τους συμμαθητές και τους καθηγητές σας

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ

1η παράγραφος – Διάφορα ευτράπελα – κωμικά επεισόδια που συμβαίνουν στο σχολείο μου

Θεματική πρόταση : Καθημερινά στο σχολείο μου συμβαίνουν πολλά ευτράπελα επεισόδια.

Λεπτομέρειες :

  • Παρατσούκλια σε καθηγητές. Κάποιος μαθητής μπερδεύτηκε και φώναξε τον καθηγητή με το παρατσούκλι του.
  • Ένας μαθητής είπε ένα  ανέκδοτο / έφερε το κατοικίδιό του μέσα στην τάξη.
  • Μία καθηγήτρια γλίστρησε κι έπεσε πάνω στον κάδο απορριμμάτων / ήρθε ντυμένη στην τρίχα,  αλλά ξέχασε φεύγοντας από το σπίτι να βγάλει τις παντόφλες της.

Κατακλείδα : Χάρη σ’ αυτά τα κωμικά επεισόδια οι ώρες στο σχολείο περνούν πιο ευχάριστα!

(Προσοχή!!!Δεν αναφέρω απλώς τα περιστατικά, αλλά τ’ αναπτύσσω, δηλαδή γράφω τι έγινε στη συνέχεια και πώς αντέδρασαν τα πρόσωπα της ιστορίας)

2η παράγραφος – Οι σχέσεις με τους συμμαθητές / καθηγητές μου

Θεματική πρόταση : Οι σχέσεις μου με τους συμμαθητές και τους καθηγητές μου είναι πάρα πολύ καλές!

Λεπτομέρειες :

  • Είμαι φίλος με όλα τα παιδιά. Στα διαλείμματα παίζουμε και συζητάμε για όλα όσα μας απασχολούν. Με κάποιους συμμαθητές μου βρισκόμαστε και εκτός σχολείου. Μπορεί να καβγαδίζουμε για ασήμαντους λόγους, όμως, αμέσως ξαναγινόμαστε φίλοι.
  • Οι καθηγητές είναι συνεργάσιμοι, ευγενικοί και πρόθυμοι να λύσουν κάθε μας απορία. Έχουν κατανόηση και προσπαθούν να μας βοηθήσουν. Κάποιοι είναι αυστηροί και απόμακροι, άλλοι βαρετοί.

Κατακλείδα : Στο σχολείο τα περνώ αρκετά καλά και έχω δεθεί με τους συμμαθητές και τους καθηγητές μου.

  •  Η εκφώνηση ζητά να αναπτυχθεί το θέμα σε δύο παραγράφους. Γι’αυτό από το σχεδιάγραμμα απουσιάζουν ο πρόλογος και ο επίλογος.
  • Ξεκινάμε γράφοντας πάνω αριστερά : Αγαπημένοι μου φίλοι,

Κλείνουμε το κείμενο γράφοντας κάτω δεξιά :

Περιμένω τα δικά σας νέα!

Γιώργος από το 3o Γυμνάσιο Αθηνών

 

Αναδημοσίευση: Το άρθρο προσφέρεται  μόνο  για προσωπική χρήση

 

 

Η Μαρία Αθανασίου

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία. Πραγματοποίησε το όνειρό της σπουδάζοντας κλασική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Σήμερα, ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Γνωρίζει Αγγλικά και Ιταλικά. Πνεύμα ανήσυχο διαρκώς ψάχνεται και παρακολουθεί τις εξελίξεις στην επιστήμη της. Επιθυμία της είναι να αγαπήσουν τα παιδιά τα φιλολογικά μαθήματα, που μερικές φορές φαίνονται τόσο βαρετά, και ν’ αναδείξει τους μικρούς θησαυρούς της γλώσσας και της λογοτεχνίας μας.