«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για τη Β’ Γυμνασίου: Ενότητα 1η» της Μαρίας Αθανασίου«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για τη Β’ Γυμνασίου: Ενότητα 1η»

Της Μαρίας Αθανασίου

ENOTHTA 1

ΘΕΜΑ : «Ψάχνοντας στο διαδίκτυο ανακαλύψατε πολλές διευθύνσεις σχολείων ή φορέων στα οποία προβάλλεται με απλό και αισθητικά σύγχρονο τρόπο η περιοχή τους ή η πόλη τους. Σ’ ένα κείμενο – πρόσκληση τριών παραγράφων το οποίο απευθύνεται στους μαθητές ενός Γυμνασίου μιας άλλης περιοχής της χώρας καλέστε τους να επισκεφτούν την περιοχή σας».

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ

ΠρόλογοςΑπόφαση να σας καλέσουμε στον τόπο μας και να περάσουμε όλοι μαζί ένα όμορφο σαββατοκύριακο.

Κύριο μέρος

1η παράγραφος – Ιστορία

Μυθικά ή ιστορικά πρόσωπα που έζησαν ή έδρασαν στην περιοχή μας. Σημαντικά ιστορικά γεγονότα. Αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία. Μοναστήρια.

2η παράγραφος – Φυσικές ομορφιές

Παραλίες, λιμάνια, γραφικά χωριά στα βουνά, λίμνες, ποτάμια, ιαματικές πηγές, τουριστικά μέρη, δραστηριότητες στη θάλασσα ή στο βουνό (ορειβασία, σκι, κατάβαση ποταμού, θαλάσσια σπορ).

3η παράγραφος – Η πόλη μας

Αξιοθέατα (κάστρο, πλατείες), πολυχώροι για ψυχαγωγία και αγορές, τοπικές λιχουδιές, καλλιτεχνικές εκδηλώσεις (φεστιβάλ), τοπικές γιορτές.

Επίλογος – Ανυπομονησία για την απάντηση και ευχή για την πραγματοποίηση της επίσκεψής τους .

  • Tο θέμα κάθε παραγράφου – Ιστορία, Φυσικές ομορφιές, Πόλη – παραμένει το ίδιο. Αλλάζουν μόνο οι λεπτομέρειες από περιοχή σε περιοχή.
  • Αρχή και τέλος πρόσκλησης / καλέσματος :

Αγαπημένοι μας φίλοι,

οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Ρόδου

 

Αναδημοσίευση: Το άρθρο προσφέρεται  μόνο  για προσωπική χρήση

 

 

Η Μαρία Αθανασίου

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία. Πραγματοποίησε το όνειρό της σπουδάζοντας κλασική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Σήμερα, ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Γνωρίζει Αγγλικά και Ιταλικά. Πνεύμα ανήσυχο διαρκώς ψάχνεται και παρακολουθεί τις εξελίξεις στην επιστήμη της. Επιθυμία της είναι να αγαπήσουν τα παιδιά τα φιλολογικά μαθήματα, που μερικές φορές φαίνονται τόσο βαρετά, και ν’ αναδείξει τους μικρούς θησαυρούς της γλώσσας και της λογοτεχνίας μας.