«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για την Α’ Γυμνασίου: Ενότητα 1η» της Μαρίας Αθανασίου«Σχεδιαγράμματα Εκθέσεων για την Α’ Γυμνασίου: Ενότητα 1η»

Της Μαρίας Αθανασίου

ENOTHTA 1

ΘΕΜΑ : «Γράψτε μια επιστολή σε ένα φίλο σας που πηγαίνει σε άλλο Γυμνάσιο. Μοιραστείτε μαζί του τις απόψεις και τα συναισθήματά σας από τις πρώτες μέρες στο νέο σας σχολείο

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΚΘΕΣΗΣ

ΠρόλογοςΗ νέα σχολική χρονιά με βρίσκει σε καινούριο περιβάλλον, στο Γυμνάσιο κι αποφάσισα να σου γράψω τις εντυπώσεις μου!

Κύριο μέρος

1η παράγραφος – Σκέψεις

  • Πολλά και καινούρια μαθήματα, όπως τα Αρχαία Ελληνικά και η Βιολογία. Περισσότερο διάβασμα και λιγότερος ελεύθερος χρόνος. Κάποια είναι δύσκολα και βαρετά ενώ άλλα είναι πιο εύκολα και ενδιαφέροντα.
  • Διαφορετικοί καθηγητές για κάθε μάθημα – όχι ένας δάσκαλος. Κάποιοι καλοί και πρόθυμοι να μας βοηθήσουν, άλλοι αυστηροί και απαιτητικοί.
  • Πολλά παιδιά σε κάθε αίθουσα. Καινούριοι συμμαθητές – νέοι φίλοι.
  • Κτίριο – τεράστιο προαύλιο με γήπεδα, μεγάλες και πολλές αίθουσες.

2η παράγραφος – Συναισθήματα

  • Αγωνία και άγχος για τα μαθήματα και τους καθηγητές.
  • Φόβος για τα τεστ και τα διαγωνίσματα τριμήνου.
  • Λύπη που τελείωσα το Δημοτικό και δεν είμαι στο ίδιο τμήμα με όλους τους παλιούς συμμαθητές μου.
  • Χαρά που μεγάλωσα και πηγαίνω στο Γυμνάσιο.
  • Περιέργεια να δω πώς θα είναι.
  • Ηρεμία, όταν ξεκίνησαν τα μαθήματα και γνώρισα τους καθηγητές.

Επίλογος Περιμένω με ανυπομονησία τα νέα σου! Καλή σχολική χρονιά!

  •  Στην επιστολή γράφουμε πάνω δεξιά τον τόπο και την ημερομηνία

ενώ κάτω αριστερά γράφουμε την προσφώνηση, δηλαδή :

      Λαμία, 10 Οκτωβρίου 2013

Αγαπημένε μου φίλη / Άννα, 

Στο τέλος γράφουμε την αποφώνηση : Με αγάπη,

                                                                        Μαρία

 

Αναδημοσίευση: Το άρθρο προσφέρεται  μόνο  για προσωπική χρήση

 

 

Η Μαρία Αθανασίου

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία. Πραγματοποίησε το όνειρό της σπουδάζοντας κλασική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Σήμερα, ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Γνωρίζει Αγγλικά και Ιταλικά. Πνεύμα ανήσυχο διαρκώς ψάχνεται και παρακολουθεί τις εξελίξεις στην επιστήμη της. Επιθυμία της είναι να αγαπήσουν τα παιδιά τα φιλολογικά μαθήματα, που μερικές φορές φαίνονται τόσο βαρετά, και ν’ αναδείξει τους μικρούς θησαυρούς της γλώσσας και της λογοτεχνίας μας.