Select Page

«Χρήσιμες Οδηγίες: Γυμνάσιο» της Μαρίας Αθανασίου

Μαρία Αθανασίου Η Μαρία Αθανασίου γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία. Πραγματοποίησε το όνειρό της σπουδάζοντας κλασική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Γνωρίζει Αγγλικά και Ιταλικά. Πνεύμα ανήσυχο διαρκώς ψάχνεται και παρακολουθεί τις εξελίξεις στην επιστήμη της. Επιθυμία της είναι να αγαπήσουν τα παιδιά τα φιλολογικά μαθήματα, που μερικές φορές φαίνονται τόσο βαρετά, και ν’ αναδείξει τους μικρούς θησαυρούς της γλώσσας και της λογοτεχνίας μας.

Δείτε ακόμα: «Σχεδιαγράμματα εκθέσεων»,, «Miss Πόλι»

Επικοινωνία: info[at]schooltime.gr, Τηλ.: 6984852475

«Ιστορία (Γυμνάσιο), γράφω καλά στο διαγώνισμα» της Μαρίας Αθανασίου

«Ιστορία (Γυμνάσιο), γράφω καλά στο διαγώνισμα» Της Μαρίας Αθανασίου Πριν πάω να γράψω το διαγώνισμα, πρέπει να έχω κάνει τα εξής βήματα : 1. Να έχω διαβάσει την ενότητα / τις ενότητες προς εξέταση και να την/τις έχω κατανοήσει (όχι παπαγαλία, γιατί δε θα ξέρω τι να...

Διαβάστε Περισσότερα

«Κείμενα Ν. Λογοτεχνίας (Γυμνάσιο), γράφω καλά στο διαγώνισμα» της Μαρίας Αθανασίου

«Κείμενα Ν. Λογοτεχνίας (Γυμνάσιο), γράφω καλά στο διαγώνισμα» Της Μαρίας Αθανασίου Πριν πάω να γράψω το διαγώνισμα πρέπει να έχω κάνει τα εξής βήματα: 1. Να έχω διαβάσει και κατανοήσει το κείμενο. 2. Να ξέρω το θέμα του. 3. Να κάνω την περίληψή του. 4. Να το χωρίζω...

Διαβάστε Περισσότερα

«Γράφω σωστά παραγράφους (Γυμνάσιο: Νεοελληνική Γλώσσα)» της Μαρίας Αθανασίου

«Γράφω σωστά παραγράφους (Γυμνάσιο: Νεοελληνική Γλώσσα)» Της Μαρίας Αθανασίου Η παράγραφος αποτελείται από 3 μέρη: τη θεματική πρόταση, η οποία είναι η πρώτη πρόταση / περίοδος λόγου της παραγράφου, τα σχόλια / τις λεπτομέρειες και την κατακλείδα, η οποία είναι η...

Διαβάστε Περισσότερα

«Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση (Γυμνάσιο), γράφω καλά στο διαγώνισμα» της Μαρίας Αθανασίου

Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση (Γυμνάσιο), γράφω καλά στο διαγώνισμα Της Μαρίας Αθανασίου* Πριν πάω να γράψω το διαγώνισμα, πρέπει να έχω κάνει τα εξής: 1. Να έχω διαβάσει την εισαγωγή. 2. Να έχω διαβάσει και να έχω κατανοήσει το κείμενο. 3. Να μπορώ να κάνω...

Διαβάστε Περισσότερα

«Νεοελληνική Γλώσσα (Γυμνάσιο), γράφω καλά στο διαγώνισμα» της Μαρίας Αθανασίου

«Νεοελληνική Γλώσσα (Γυμνάσιο), γράφω καλά στο διαγώνισμα» Της Μαρίας Αθανασίου Πριν πάω να γράψω το διαγώνισμα φροντίζω να έχω κάνει τα εξής: 1. Να έχω διαβάσω τη γραμματική και το συντακτικό (το Β μέρος) και τα γλωσσικά φαινόμενα (το Γ ή και Δ μέρος) της ενότητας /...

Διαβάστε Περισσότερα

«Γράφω σωστά εκθέσεις (Γυμνάσιο)» της Μαρίας Αθανασίου

«Γράφω σωστά εκθέσεις (Γυμνάσιο)» Της Μαρίας Αθανασίου Η έκθεση αποτελείται από 3 μέρη : α) τον πρόλογο β) το κύριο μέρος γ) τον επίλογο Η διαδικασία, που ακολουθώ, όταν γράφω μία έκθεση, είναι η εξής : 1. Διαβάζω προσεκτικά το θέμα και εντοπίζω τις λέξεις - κλειδιά....

Διαβάστε Περισσότερα

«Γράφω καλά στο διαγώνισμα των Αρχαίων Ελληνικών (Γυμνάσιο)» της Μαρίας Αθανασίου

Αρχαία Ελληνικά (Γυμνάσιο), γράφω καλά στο διαγώνισμα Της Μαρίας Αθανασίου Πριν πάω να γράψω το διαγώνισμα, φροντίζω να έχω κάνει τα εξής : 1. Ξέρω να απαντώ στις ερωτήσεις κατανόησης των κειμένων του σχολικού βιβλίου (μετάφραση ζητείται μόνο στην Γ' Γυμνασίου). 2....

Διαβάστε Περισσότερα
Σελίδα 1 από 11

TOP ΘΕΜΑΤΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Εγγραφή μέσω E-mailΕγγραφή μέσω E-mail
Newsletter Οι καλύτερες ιστορίες και δημοσιεύσεις στη ροή του schooltime.gr κάθε μέρα στο e-mail σας

ΕΠΙΛΟΓΕΣ